Uderzające. Mocne. Przyciągające. Zabawne. Perfekcyjnie wykonane. – Takie są nasze realizacje -mówi Joanna Gerlee, head of creative w Digital Kingdom. – Intro showreela nawiązuje do tych pięciu filarów i jest złożone ze specjalnie nakręconych na tę okazję scen.
Pozycję Agencji na rynku określają jej Klienci i poziom wykonywanych dla nich prac. Jestem dumny, że w ciągu ostatnich dwóch lat udało nam się rozwinąć współpracę z dotychczasowymi Klientami. Jednocześnie wygraliśmy szereg prestiżowych przetargów na obsługę takich marek, jak: Malibu, Rimmel, CAT footwear i Polskie Radio – dodaje Gustaw Rozmarynowski, prezes zarządu Digital Kingdom.
Zobacz również
Digital Kingdom, informacje o agencji:
Agencja strategiczno–kreatywna, której serce bije w rytmie internetu. Planujemy, tworzymy i wdrażamy platformy komunikacji w mediach interaktywnych dla największych marek w Polsce i za granicą. Do grona naszych Klientów należą między innymi: Coty, CAT footwear, Grupa Betsson w regionie CEE, Mobile Vikings, OTCF S.A, Polskie Radio, Pernod Ricard
Słuchaj podcastu NowyMarketing