Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Digital Kingdom obsłuży trzy amerykańskie marki obuwnicze

Cat Footwear, Keds i Sperry to trzy marki, które od początku 2016 roku dołączyły do grona klientów Digital Kingdom.
O autorze
0 min czytania 2016-02-29

Agencja przedstawiła najbardziej kreatywną ofertę komunikacji digitalowej i tym samym została wybrana przez polskiego dystrybutora do prowadzenia działań w 2016 roku.

Zadaniem agencji jest stworzenie spójnej koncepcji funkcjonowania marek w social mediach. Digital Kingdom odpowiada m.in. za kreację kontentu i obsługę polskiego profilu Cat Footwear na Instagramie oraz budowanie relacji z influencerami. Działania w ramach portali społecznościowych mają na celu wesprzeć komunikację marek Keds i Sperry, które wiosną debiutują na polskim rynku.