TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Digital Kingdom z nową kampanią dla Matrix

Agencja po wygranym przetargu została wybrana wiodącą agencją kreatywna marki Matrix należącej do koncernu L’Oréal. Pierwszym projektem realizowanym w ramach współpracy jest kampania promującą najnowszy trend, koloryzacje Mixed Metals od Matrix.
O autorze
0 min czytania 2018-03-26

Digital Kingdom odpowiada za strategię i koncept całorocznej platformy komunikacji marki. Koncepcja kreatywna oparta jest na haśle: Daj nam powód, a my damy Ci kolor.

Główną osią pierwszej aktywacji w ramach platformy kreatywnej jest video z dziennikarką i prezenterką telewizyjną, Odetą Moro. Video w dwóch formatach 30″oraz 15″ będzie wspierane kampanią programatic.

Agencja odpowiada także za stworzenie pozostałych formatów digital: landing page, kreacje display i social media oraz lokalizację globalnych assetów marketingowych marki Matrix.

– Insightu nie da się wymyślić, trzeba go znaleźć. Cieszymy się, że nam się to udało. Podkreślanie zmian nową fryzurą i kolorem włosów jest dla konsumentek czymś oczywistym – to zjawisko było dla nas punktem wyjścia w budowaniu koncepcji kreatywnej tej kampanii. – komentuje Joanna Gerlee, Creative Director & Co-founder w Digital Kingdom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj