Dwie agencje, specjalizujące się w digital marketingu, posiadające status Google Premier Partners: Attacat Internet Marketing Ltd. z Edynburga (Szkocja) oraz Peak Ace AG z Berlina (Niemcy), dołączają do Dall Int.
Dall Int. to grupa najlepszych w branży, niezależnych agencji zajmujących się digital marketingiem, która oferuje klientom rozwiązania skoncentrowane na potrzebach lokalnych klientów. Porozumienie zostało oficjalnie ustanowione 17 października 2017 r. przez wybraną grupę agencji, zaliczanych do 3% najlepszych spółek partnerskich Google’a (Google Premier Partners) w rejonie EMEA. Agencje członkowskie Dall Int. dzielą się lokalną wiedzą specjalistyczną, angażują się we wspólny rozwój produktu oraz współpracują nad projektami, przygotowywanymi dla międzynarodowych klientów.
Zobacz również
Dall Int. obecnie współtworzą:
- Attacat Internet Marketing (Szkocja),
- AWE (Francja),
- Bluerank (Polska),
- Rich Clicks (Włochy),
- Sleeping Giant Media (Wielka Brytania),
- Peak Ace AG (Niemcy),
- Traffic Builders (Holandia),
- Universem (Belgia),
- Web2Media (Dania, Norwegia, Szwecja).
Polskę w Dall Int. reprezentuje Bluerank – agencja, która jest jedną z najczęściej nagradzanych przez europejską branżę (posiada m.in. pięć nagród European Search Awards, w tym tytuł Best Large Integrated Search Agency 2017, Golden Arrow 2017 oraz dwie statuetki Google Premier Partner Award 2016).
Poszerzający się obszar digital marketingu to przyszłość dla niemal każdej marki, niezależnie od teraźniejszego zakresu jej obecności na polu on-, ale i off-line. Wraz z przyjęciem nowych członków, Dall Int. zwiększa obszar działalności, co oznacza także, że poprzez aktywną obecność Bluerank w organizacji, umożliwiamy klientom w Polsce ekspansję e-biznesu na rynkach międzynarodowych. Co ważne, gwarantujemy, że obsługa tego procesu będzie prowadzona przy zachowaniu najwyższej jakości, transparentności oraz wiedzy z zakresu digital marketingu, opartej na doświadczeniu i znajomości unikatowych – ważnych dla wybranego obszaru, cechach rynkowych – ZBIGNIEW NOWICKI, DYREKTOR ZARZĄDZAJACY BLUERANK, WICEPRZEWODNICZĄCY DALL INT.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Po przyłączeniu Attacat oraz Peak Ace, porozumienie Dall Int. liczy 460 specjalistów, prawie 1100 klientów oraz zarządza budżetem wartym ponad 150 milionów euro, obejmującym roczne wydatki na reklamę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Chcemy zagwarantować naszym klientom najwyższej jakości lokalną wiedzę specjalistyczną, którą mogą się poszczycić zaufane, przynoszące najlepsze wyniki agencje, działające w obszarze digital marketingu. Dlatego też Dall Int. ma zaszczyt powitać w sojuszu Attacat Internet Marketing Ltd. i Peak Ace AG. Obie firmy odnoszą sukcesy na swoich lokalnych rynkach oraz reprezentują cechy charakterystyczne dla tzw. digitalowej agencji przyszłości – ALLAN JØRGENSEN, PRZEWODNICZĄCY DALL INT.
Wiedza specjalistyczna agencji należących do Dall Int. dotyczy takich dziedzin, jak display, reklama w mediach społecznościowych, ruch organiczny oraz płatny, analityka działań digital oraz umożliwia wsparcie klientów w wykorzystaniu narzędzi Google Analytics 360 Suite i wdrażanie automatyzacji działań marketingowych w sektorze B2B i B2C w Europie. Od dzisiaj, Dall Int. dostarcza eksperckiej wiedzy z zakresu lokalnych działań w obszarze digital marketingu, a jego członkowie mogą poszczycić się wysokim poziomem zrozumienia internetowych zachowań rodzimych użytkowników z krajów skandynawskich, Holandii, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Belgii, Francji, Włoch, Polski oraz ze Wschodniej i Środkowej Europy.