2 miliony złotych – tyle zdecydował się zainwestować holding Digital Now! w wydawnictwo Blue Whale Press. Inwestycja jest zgodna ze strategią wspierania innowacyjnych przedsiębiorstw Spółki. – Pomysł autorskiej sieci reklamowej dla e-commerce jest odpowiedzią na potrzeby współczesnego biznesu – wyjaśnia Łukasz Nawrocki, Prezes Zarządu Digital Now! Holding.
Autorska sieć reklamowa Blue Whale Press, będąca jednocześnie wydawcą tematycznych portali informacyjnych, to nowy gracz na rynku medialnym. Oferuje świeże podejście do dystrybucji contentu oraz emisji reklam.
W ramach powstałego w lipcu 2020 roku wydawnictwa działa już 70 wyspecjalizowanych portali tematycznych. Wśród nich można znaleźć witryny związane z tematyką sportu, mody i urody, rodziny, domu i ogrodu, motoryzacji, technologii, hobby, podróżom oraz wielu innym. Uruchomienie kolejnych zaplanowano na drugi kwartał 2021 r. Łącznie ich liczba ma przekroczyć 100 do końca roku.
Zobacz również
– Jednym z ważniejszych elementów naszego projektu wydawniczego był odpowiedni dobór autorów treści na poszczególne serwisy. Redaktorzy i dziennikarze, z którymi współpracujemy to nie tylko specjaliści, ale także, a może przede wszystkim, pasjonaci tematyki poruszanej w swoich publikacjach. Dzięki temu jesteśmy w stanie zagwarantować ich wysoką jakość i zainteresowanie czytelników, którzy będą wracać do wybranych treści. Zwiększamy tym samym szansę na uzyskanie oczekiwanych korzyści marketingowych przez naszych klientów – mówi Anna Tworek-Skrzyszowska, prezes zarządu Blue Whale Press.
Wysoka jakość materiałów przygotowywanych przez wyspecjalizowane zespoły redakcyjne oraz działania promocyjne umożliwią dotarcie do ponad 500 000 użytkowników miesięcznie. W tym czasie wydawnictwo opublikuje 3000 artykułów tematycznych oraz 600 reklam dostosowanych do profilu serwisów. Poszczególne portale zaoferują przestrzeń reklamową pozwalającą aktywnie wspierać generowanie ruchu na stronie klienta. Serwisy Blue Whale Press są szansą dla sklepów internetowych poszukujących efektywnych form reklamy i nowych możliwości zwiększenia sprzedaży.
Na inwestycję wartości 2 mln złotych zdecydował się holding Digital Now!, który obejmuje spółki specjalizujące się w udzielaniu kompleksowego wsparcia dla branży e-commerce oraz firm usługowych działających online. Holding odpowiada za prowadzenie strategii tworzących nowy obraz e-marketingu w wymiarze 360.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Inwestycja w Blue Whale Press to realizacja w praktyce strategii naszej firmy wspierania nowatorskich rozwiązań w biznesie. Zależy nam na ciągłym podnoszeniu satysfakcji klientów z kampanii prowadzonych na ich rzecz poprzez precyzyjne i, co najważniejsze, skuteczne działania marketingowe. Wpływ na decyzję o zainwestowaniu kolejnych środków miało bardzo dobre przyjęcie oferty Blue Whale Press na rynku. Liczymy, że dzięki naszej inwestycji już wkrótce wydawnictwo stanie się jednym z najważniejszych podmiotów wspierających rozwój branży w Polsce – podkreśla Łukasz Nawrocki, CEO Digital Now! Holding.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Inwestycja jest prowadzona w ramach rund inwestycyjnych. Oznacza to, że projekt finansują inwestorzy zewnętrzni, od których firma pozyskuje transze pieniężne umożliwiające wejście w kolejne fazy rozwoju. Digital Now! Holding wsparł Blue Whale Press w pierwszej fazie inwestycyjnej.