Nagrodami w konkursie będą m.in. karty upominkowe Sephora, o wartości 400 zł, które będą dostarczane w Dzień Matki do rąk własnych Mam, wraz z pięknymi bukietami kwiatów. By zdobywać nagrody należy polubić profil Sephora Polska w Facebooku, a następnie skorzystać z przygotowanej przez Digital One aplikacji QUEEN MUM – a w niej zaprojektować koronę dla swojej Mamy oraz napisać uzasadnienie dlaczego to właśnie Jej się należy. Aplikacja będzie wspierać nową animację w perfumeriach Sephora – Queen Mum, prezentującą ofertę produktową i atrakcje dedykowane Mamom z okazji ich święta, które według Sephora zasługują na królewskie traktowanie i najlepsze prezenty.
Agencja Digital One współpracuje z siecią Sephora od wygranego w maju 2012 r. przetargu – agencja była odpowiedzialna m.in. za wprowadzenie brandu Sephora do polskojęzycznego Facebooka, a także za doradztwo strategiczne w zakresie social mediów oraz prowadzenie części komunikacji HR marki Sephora w ramach europejskiego profilu „We are Sephora” (Sephora the Unique Job Experience).
Zobacz również
Agencja zajmuje się także bieżącym prowadzeniem na Facebooku profilu Sephora Polska, który zgromadził już prawie 219 tysięcy fanów, wykazujących się dużą aktywnością, jak również obsługą serwisu stworzonego przez najlepszych wizażystów Sephora – Blogmakijaz.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach