Digital One przygotowała dla Plusa kilka kampanii digital z siatkarzami w roli głównej

Agencja Digital One przygotowała dla Polkomtel Sp. z o.o., operatora sieci Plus, kampanie digital z reprezentantami Polski w siatkówce (oraz ich trenerem Stephanem Antigą) w rolach głównych. Wspierają one nową komunikację marki.
O autorze
1 min czytania 2015-09-23

Kampanie wpisują się w zmodyfikowaną w ostatnich dniach koncepcję komunikacji marki Plus, w której platformę komunikacyjną Ja+ wzbogacono obecnie o wizerunki znanych siatkarzy (wcześniej bohaterami kampanii byli zwykli użytkownicy). W kampaniach występuje trener-selekcjoner męskiej kadry siatkarskiej Stephane Antiga, oraz czterech siatkarzy: Mateusz Mika, Andrzej Wrona, Bartosz Kurek i Karol Kłos.

Digital One przygotowała kampanię bannerową wspierającą nową komunikację, a także dwie strony pełniące funkcje landing pages: dla zestawów mobilnych Samsung oraz dla usługi HBO GO!.

Z serwisu HBO GO jako usługi dodatkowej mogą skorzystać klienci Plusa posiadający abonament na usługę głosową z internetem lub internet LTE. Klienci Plusa, którzy obecnie podpisują nowe umowy lub przedłużają umowy w ofertach Ja+ Abonament lub Ja+ Internet LTE z abonamentem za min. 49,99 zł uzyskują możliwość korzystania z serwisu HBO GO przez dwa miesiące bez opłat. Po tym okresie mogą zrezygnować z usługi lub nadal z niej korzystać za dodatkową opłatą.

Dodatkowo wszyscy, którzy zakupią HBO GO do końca roku, będą mogli korzystać z nielimitowanej transmisji danych do strony internetowej lub aplikacji serwisu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Polkomtel jest sponsorem polskiej reprezentacji siatkarskiej już od 17 lat. Digital One współpracuje z Polkomtel Sp. z o.o. w obszarze digital od 4 lat, po wygraniu przetargu jesienią 2011 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się