Kampanie wpisują się w zmodyfikowaną w ostatnich dniach koncepcję komunikacji marki Plus, w której platformę komunikacyjną Ja+ wzbogacono obecnie o wizerunki znanych siatkarzy (wcześniej bohaterami kampanii byli zwykli użytkownicy). W kampaniach występuje trener-selekcjoner męskiej kadry siatkarskiej Stephane Antiga, oraz czterech siatkarzy: Mateusz Mika, Andrzej Wrona, Bartosz Kurek i Karol Kłos.
Digital One przygotowała kampanię bannerową wspierającą nową komunikację, a także dwie strony pełniące funkcje landing pages: dla zestawów mobilnych Samsung oraz dla usługi HBO GO!.
Zobacz również
Z serwisu HBO GO jako usługi dodatkowej mogą skorzystać klienci Plusa posiadający abonament na usługę głosową z internetem lub internet LTE. Klienci Plusa, którzy obecnie podpisują nowe umowy lub przedłużają umowy w ofertach Ja+ Abonament lub Ja+ Internet LTE z abonamentem za min. 49,99 zł uzyskują możliwość korzystania z serwisu HBO GO przez dwa miesiące bez opłat. Po tym okresie mogą zrezygnować z usługi lub nadal z niej korzystać za dodatkową opłatą.
Dodatkowo wszyscy, którzy zakupią HBO GO do końca roku, będą mogli korzystać z nielimitowanej transmisji danych do strony internetowej lub aplikacji serwisu.
Polkomtel jest sponsorem polskiej reprezentacji siatkarskiej już od 17 lat. Digital One współpracuje z Polkomtel Sp. z o.o. w obszarze digital od 4 lat, po wygraniu przetargu jesienią 2011 roku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing