Blisko półtora tysiąca osób wzięło udział w akcji na Facebooku „Twoje zdjęcie na Evereście”, która w lutym i marcu odbyła się na prowadzonym przez Digital Wonderland fanpage Renault Polska. Awatary fanów utworzą flagę, którą Piotr Cieszewski będzie miał ze sobą podczas wyprawy na Mount Everest. Akcja została zorganizowana w 60 rocznicę zdobycia tego szczytu. Skafander, w którym himalaista odbędzie wyprawę, ma na sobie logotypy Renault, Publicis i Digital Wonderland.
– Jesteśmy prawdopodobnie pierwszą agencją, której logo znajdzie się na dachu świata. To dobrze ilustruje nasze podejście do kreacji, w której zawsze mierzymy wysoko – komentuje Michał Kisielewski, Creative Director w Digital Wonderland.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
DWL, jako cyfrowe ramię agencji Publicis, od 2011 roku jest stałym dostawcą kreatywnych usług digitalowych dla Renault Polska. Współpraca obejmuje m.in. obsługę social mediową, w tym rozbudowany profil na Facebooku oraz kooperację z fanclubami marki.