Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą organizuje IAB Polska. W tym roku wydarzenie odbędzie się w trzech lokalizacjach – Katowicach (8.10), Wrocławiu (9.10) i Poznaniu (10.10).
W poszukiwaniu odpowiedzi na współczesne wyzwania digitalu
Podczas każdego dnia konferencji DIMAQ Day eksperci zaprezentują łącznie 14 prelekcji z obszaru digital marketingu, mediów społecznościowych, sprzedaży, brandingu i strategii marketingowej. Organizatorzy położyli duży nacisk na kwestię komunikacji w dobie zmian społecznych, dlatego też w programie znalazły się zagadnienia dotyczące języka inkluzywnego, oczekiwań Silversów (odbiorców powyżej 60. roku życia), plain language (stosowania prostego języka w komunikacji branżowej) czy problemu greenwashingu w strategii ESG.
Zobacz również
Nie zabraknie również wystąpień poruszających tematy techniczne i technologiczne, takich jak Marketing Automation, cyberbezpieczeństwo, big data czy sztuczna inteligencja, która od niemal dwóch lat jest głównym trendem i wyzwaniem branży digitalowej. Jak podkreśla Ewa Opach, Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska, agenda DIMAQ Day została zaprojektowana z myślą o rewolucyjnych zmianach, z którymi musi poradzić sobie każdy marketer, zarówno ten początkujący, jak i ten doświadczony.
– Udział w konferencji jest szansą na zdobycie najnowszej wiedzy z zakresu marketingu cyfrowego, a także poznanie aktualnych trendów, które obecnie w branży digitalowej ewoluują szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Od początku dbamy o to, aby DIMAQ Day był wydarzeniem na wysokim poziomie merytorycznym, dlatego uczestnicy mogą spodziewać się praktycznej wiedzy, case studies i licznych wskazówek pomocnych w ich codziennej pracy. Nasze dotychczasowe doświadczenie pokazuje, że podczas spotkania dużą rolę odgrywa networking – dla wielu marketerów jest to szansa na pozyskanie nowych, cennych kontaktów, które realnie wpływają na przebieg kariery zawodowej. Z kolei dla pracodawców i przedstawicieli firm to okazja do budowania długoterminowych relacji i wymiany doświadczeń, dzięki którym lepiej zrozumieją skuteczność kampanii, generując większe zyski – mówi Ewa Opach, Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.
DIMAQ Day w trzech lokalizacjach
Tegoroczna edycja DIMAQ Day odbędzie się tej jesieni na wybranych polskich uczelniach w Katowicach (8.10), we Wrocławiu (9.10) i w Poznaniu (10.10), a agenda w każdej z tych lokalizacji będzie nieco inna. Na wszystkich miłośników branży czekają eksperci z zakresu marketingu internetowego, social mediów, reklamy, technologii i biznesu, m.in.: Grzegorz Borowiecki, Dyrektor Zarządzający, WUNDERTEAM, Magdalena Murzyn, Doradca i konsultant z zakresu marketingu, Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Jakub Kania, Digital Marketing Advisor, Agencja Eactive, Kamil Porembiński, Specjalista Marketing Technology, CMO/COO, Qlos i dr Katarzyna Piotrowska, Konsultant Marketingu, kpiotrowska.pl. Konferencję we wszystkich trzech miastach poprowadzi Łukasz Bis – wykładowca WSIiZ w Rzeszowie, zawodowo związany z innowacjami, projektowaniem graficznym, dostępnością i metodykami projektowania.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Program wydarzenia jest zgodny z międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych DIMAQ. Dzięki udziałowi w konferencji posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą uzyskać 20 punktów recertyfikacyjnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegółowy harmonogram oraz lista prelegentów są dostępne na stronie DIMAQ Day.