Konkurs jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jedną z inicjatyw związku jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania DIMAQ – międzynarodowego standardu kwalifikacji e-marketingowych, prowadzonego przez IAB Polska.
Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja internetu jako medium reklamowego. Konkurs otwarty jest także dla autorów prac studiów podyplomowych. Do udziału w nim zatem dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie inżynierskie lub podyplomowe zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 1 stycznia 2016 do dnia 31 lipca 2021. Przesłane prace oceniać będzie jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy DIMAQ.
Zobacz również
Nagrody
- Najlepsza praca magisterska: studia podyplomowe Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
- Najlepsza praca dyplomowa licencjacka lub inżynierska: 4-dniowa Akademia DIMAQ Basic z egzaminem DIMAQ
- Najlepsza praca podyplomowa: 4-dniowa Akademia DIMAQ Professional z egzaminem DIMAQ
Harmonogram konkursu
- do 31.07.2021 – zgłaszanie prac
- 01.08.2021 – 16.09.2021 – I etap – wybór 15 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)
- 17.09.2021 – 01.10.2021 – II etap – ocena prac dyplomowych wyłonionych w I etapie Konkursu
- 05.10.2021 – ogłoszenie wyników
Szczegółowe informacje, regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne na stronie dimaquni.com
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Program Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy znajduje się na stronie www.marketing-internetowy.edu.pl/
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Program Akademii DIMAQ Professional znajduje się na stronie dimaq.pl/akademia-dimaq/4-dniowa-akademia-dimaq-professional/
Program Akademii DIMAQ Basic znajduje się na stronie dimaq.pl/akademia-dimaq/4-dniowa-akademia-dimaq-basic/
Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa
Patroni medialni: NowyMarketing, dlaStudenta.pl, studentnews.pl