Przygotowując nową oprawę graficzną stacji twórcy Discovery Channel nie zapomnieli o swoich korzeniach. W logotypie zostaje globus, który od lat był kluczowym elementem identyfikacji marki. Wirująca kula ziemska w literze „D” jest potwierdzeniem prawdziwie globalnego charakteru kanału. Jednocześnie nowy napis „Discovery” ma prosty, nowoczesny charakter.
Razem z nową identyfikacją, Discovery Channel zaprasza na moc nowości programowych tej jesieni! W tym sezonie czeka widzów jeszcze więcej emocji i prawdziwych historii. W październiku na antenie pojawią się nowości, a także znane i lubiane formaty: pierwszy sezon fascynującego programu o pracy służby celno-skarbowej „Nic do zgłoszenia”, drugi sezon „Lotniska”, dziesiąty sezon kultowej „Gorączki Złota”, kolejna odsłona serii „Brudnej roboty – Czystego zysku” oraz nowość „Strażacy”.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta