Discovery rozpoczyna sprzedaż reklam dla polskich klientów w Eurosporcie 2

Discovery Networks CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka), oddział Discovery Communications, największego nadawcy płatnej telewizji na świecie, poinformował, że 18 stycznia br. zostanie uruchomiona sprzedaż reklam dla polskich klientów w Eurosporcie 2.
O autorze
2 min czytania 2016-01-15

Jest to kolejny krok w dopasowaniu oferty Eurosportu do potrzeb polskiej widowni oraz uatrakcyjnieniu jej z punktu widzenia marketerów. Sprzedaż spotową oraz planowanie czasu antenowego zarówno dla Eurosportu 1, jak i Eurosportu 2, prowadzić będzie Biuro Reklamy Polsat Media. Koordynacją projektów niestandardowych dla tych kanałów zajmie się zespół Discovery Media Brand Partnership.

W swojej 25-letniej historii Eurosport kojarzony był przede wszystkim z relacjami na żywo z różnorodnych wydarzeń sportowych i inspirujących opowieści o sportowcach, ich pasji i poświęceniu. Ostatnie miesiące były przełomowe dla tej legendarnej marki telewizyjnej. W 2015 roku wkroczyła ona w nową erę, dzięki wielu inwestycjom w najważniejsze prawa sportowe oraz w nowoczesną identyfikację wizualną.

Dzięki inwestycjom Discovery w kanały Eurosport 1 i Eurosport 2, ich oferta stała się bardzo atrakcyjna zarówno dla kibiców, jak i dla partnerów biznesowych. Od 2015 roku Eurosport 2 transmituje połowę meczów każdej kolejki piłkarskiej Ekstraklasy. W każdy weekend stacja relacjonuje także Bundesligę, w tym mecze Roberta Lewandowskiego w barwach Bayernu Monachium. Lokalny charakter Eurosportu 2 otworzy wachlarz możliwości dla naszych partnerów reklamowych – zarówno w obszarze tradycyjnej reklamy, jak i projektów specjalnych. Mamy w planach także realizację programów studyjnych z udziałem polskich ekspertów – mówi Olgierd Dobrzyński, Country Manager Discovery i Eurosport w Polsce.

Dopasowanie oferty programowej do potrzeb lokalnej widowni oraz nowe możliwości reklamowe dla polskich klientów to jeden z elementów strategii nowego podejścia do 4P – czyli praw, produkcji, promocji i platform – wdrażanej przez nadawcę w ramach rebrandingu marki Eurosport.  Celem tych zmian jest wyróżnienie kanału na tle konkurencji oraz zbudowanie jeszcze silniejszej więzi pomiędzy fanami sportu, sportowcami amatorami i profesjonalistami na całym świecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Eurosport 2 to kolejna stacja należąca do Discovery Networks, która znajdzie się w portfolio Biura Reklamy Polsat Media. Jestem przekonany, że będzie istotnym wzmocnieniem naszej oferty oraz ważnym elementem pakietu sportowego, który zaoferowaliśmy naszym Partnerom od początku 2016 roku. W jego skład wchodzi między innymi również kanał Eurosport 1, obsługiwany reklamowo przez Polsat Media od stycznia 2014 roku – komentuje Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media.

Oferta programowa kanału Eurosport 2 skierowana jest przede wszystkim do najbardziej wymagających kibiców sportów drużynowych. Kanał jest nadawcą czterech spotkań piłkarskiej Ekstraklasy, z których dwa, otwierające i zamykające każdą kolejkę, relacjonowane są NA ŻYWO wyłącznie na antenie Eurosportu 2. Tylko na antenie tego kanału w każdy weekend kibice piłki nożnej mogą oglądać na żywo 5 meczów Bundesligi – jednej z najbardziej widowiskowych lig w Europie, w której występują czołowi zawodnicy reprezentacji Polski, m.in. Robert Lewandowski (Bayern Monachium), Łukasz Piszczek (Borussia Dortmund) czy Przemysław Tytoń (VfB Stuttgart). Na antenie Eurosportu 2 goszczą również na wyłączność koszykarskie rozgrywki Eurocup, szwedzka liga żużlowa Elitserien z mocną obsadą Polaków oraz szeroka gama sportów skierowana dla młodszego widza, w tym Australian Football League, a w sportach zimowych między innymi Puchary Świata w snowboardzie, narciarstwie dowolnym i narciarstwie alpejskim. Na antenie Eurosportu 2 oglądać można również wielogodzinne relacje na żywo z turniejów wielkoszlemowych – Australian Open, French Open i US Open, a także najważniejsze imprezy w snookerze jak np. mistrzostwa świata.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się