Amerykańskie parki rozrywki Disneyland postanowiły wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich wegańskich oraz wegetariańskich klientów i ogłosiły wprowadzenie do wszystkich lokali gastronomicznych ponad 400 nowych pozycji przygotowanych bez mięsa, nabiału, jajek czy też miodu.
W ofertach restauracji odwiedzający park znajdą m.in. przekąski, dania główne oraz desery, które będą wegańskimi wersjami słynnych potraw, takich jak np. taco, azjatyckich makaronów, czy też sernika.
Zobacz również
Wegańskie potrawy dostępne będą w lokalach znajdujących się na terenie parków The Walt Disney World w Orlando na Florydzie i Disneyland Resort w Anaheim w Kalifornii już od października br.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
KFC prowadzi w Stanach Zjednoczonych testy wegańskich odpowiedników swoich nuggetów i skrzydełek – są one robione bazie słynnych produktów firmy Beyond Meat.
PS2
KFC wprowadził też do swoich restauracji w Wielkiej Brytanii wegańskiego burgera o dość sugestywnej nazwie – „The Imposter”, czyli oszust. Zamiast tradycyjnego kotleta z kurczaka w potrawie znajdzie się tzw. quorn.
PS3
W marcu br. w swoich norweskich sieciach McDonald’s prowadził testy warzywnych nuggetsów.
PS4
Burger King to kolejna sieć fast foodowa, która zdecydowała się wprowadzić do swojego menu ofertę dla wegetarian – już teraz dostępny jest wege burger z serem Halloumi.