Firma dostarcza inteligentne dane operacyjne umożliwiające targetowanie klienta omnichanelowego. 500 pracowników w 16 globalnych biurach Emarsys obsługuje ponad 1500 klientów w 140 krajach. Każdego miesiąca Emarsys wysyła ponad siedem miliardów wiadomości – pomaga klientom zwiększyć przychody i ROI.
Spotkanie będzie miało formę śniadania biznesowego, podczas którego będzie można wysłuchać prezentacji reprezentantów firm Emarsys i Divante. Arpad Deak z Emarsys opowie o praktycznym zastosowaniu oprogramowania oraz przedstawi case study ToysR Us. Firmie, dzięki rozwiązaniom marketing automation, udało się osiągnąć 40% wzrost konwersji oraz zwiększyć średnią wartość zamówienia o 45%. Karol Bzik z Divante skupi się korzyściach płynących z łączenia rozwiązań marketing automation i loyalty.
Zobacz również
Po prezentacjach zapraszamy na część networkingową przy porannej kawie. Będzie to świetna okazja, aby wymienić się wiedzą w kameralnym gronie specjalistów.
Agenda wydarzenia:
9:00 Start rejestracji #NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
9.15 Rozpoczęcie spotkanie
9.30 Karol Bzik, Divante, Markting Automation oraz Loyalty
10.15 Przerwa kawowa
10.30 Arpad Deak, Emarsys Eastern Europe, 7 ways marketing automation can drive conversion rate – a lesson from ToysR Us (prezentacja w j. angielskim).
11.00 Networking.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Emarsys MeetUp jest kolejnym z cyklu meet-upów współorganizowanych przez Divante. Już teraz zapraszamy na kolejną edycję dotyczącą migracji na Magento 2. Zapisy tutaj.