Divante wdrożyło nowy e-sklep Newsweeka

Divante z Grupy OEX zrealizowało trzeci projekt e-commerce dla wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska. Serwis dostępny pod adresem sklep.newsweek.pl ma zgodny ze stylistyką Newsweeka design oraz został wzbogacony o funkcjonalności wspierające sprzedaż.
O autorze
1 min czytania 2017-07-26

Sklep internetowy Newsweeka to już trzeci serwis zrealizowany przez Divante dla Grupy Onet-RASP. Poprzednio spółka wdrożyła dla klienta serwisy literia.pl i ksiegarnia.przegladsportowy.pl.

Sklep.newsweek.pl, podobnie jak poprzednie projekty zrealizowane dla Ringier Axel Springer Polska, został wzbogacony o kilkanaście funkcjonalności, które wspomagają zarówno user experience serwisu, jak również sprzedaż. Klienci e-sklepu mogą korzystać z takich udogodnień jak przypomnienie o kończącej się prenumeracie wraz z propozycją jej przedłużenia, informacje o polecanym produkcie wysyłane na adres e-mail czy przypomnienia o niedokonanej płatności przelewem.

W ramach naszej strategii e-commerce’owej działamy dwutorowo. Tworzymy e-sklepy dla poszczególnych brandów wydawnictwa (jak FAKT czy NEWSWEEK), w których to przede wszystkim oferujemy produkty wydawane pod tymi markami. Równolegle rozwijamy sklep pod marką Literia, który oferuje wszystkie wydawane przez nas produkty oraz produkty z bogatej oferty pochodzącej od naszych partnerów handlowych – powiedział Rafał Kamiński, dyrektor ds. e-commerce w Ringier Axel Springer Polska.

Divante i Ringier Axel Springer Polska współpracują od 2015 roku. Spółka z Grupy OEX opracowała dla koncernu platformę sklepową opartą na mechanizmie Multistore w Magento, na bazie której tworzone są kolejne serwisy klienta. System umożliwia wdrożenie nowego e-sklepu nawet w ciągu zaledwie dwóch tygodni. Modułowość rozwiązania umożliwia szybkie przygotowanie kolejnego projektu graficznego (etykiety na widokach produktów, slidery, nagłówki, look & feel).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Firmy planują kontynuować współpracę w zakresie tworzenia serwisów e-commerce dla kolejnych brandów wydawniczych z portfolio Ringier Axel Springer Polska.

Ringier Axel Springer Polska wchodzi w skład Grupy Onet-RASP i jest częścią międzynarodowej spółki medialnej Ringier Axel Springer Media AG, która działa również na Węgrzech, Słowacji i w Serbii. Portfolio wydawcy obejmuje m.in. Fakt, Przegląd Sportowy, tygodnik Newsweek Polska, miesięcznik biznesowy Forbes, czasopisma komputerowe i motoryzacyjne. Spółka posiada również ponad 20 serwisów internetowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się