Sklep internetowy Newsweeka to już trzeci serwis zrealizowany przez Divante dla Grupy Onet-RASP. Poprzednio spółka wdrożyła dla klienta serwisy literia.pl i ksiegarnia.przegladsportowy.pl.
Sklep.newsweek.pl, podobnie jak poprzednie projekty zrealizowane dla Ringier Axel Springer Polska, został wzbogacony o kilkanaście funkcjonalności, które wspomagają zarówno user experience serwisu, jak również sprzedaż. Klienci e-sklepu mogą korzystać z takich udogodnień jak przypomnienie o kończącej się prenumeracie wraz z propozycją jej przedłużenia, informacje o polecanym produkcie wysyłane na adres e-mail czy przypomnienia o niedokonanej płatności przelewem.
Zobacz również
W ramach naszej strategii e-commerce’owej działamy dwutorowo. Tworzymy e-sklepy dla poszczególnych brandów wydawnictwa (jak FAKT czy NEWSWEEK), w których to przede wszystkim oferujemy produkty wydawane pod tymi markami. Równolegle rozwijamy sklep pod marką Literia, który oferuje wszystkie wydawane przez nas produkty oraz produkty z bogatej oferty pochodzącej od naszych partnerów handlowych – powiedział Rafał Kamiński, dyrektor ds. e-commerce w Ringier Axel Springer Polska.
Divante i Ringier Axel Springer Polska współpracują od 2015 roku. Spółka z Grupy OEX opracowała dla koncernu platformę sklepową opartą na mechanizmie Multistore w Magento, na bazie której tworzone są kolejne serwisy klienta. System umożliwia wdrożenie nowego e-sklepu nawet w ciągu zaledwie dwóch tygodni. Modułowość rozwiązania umożliwia szybkie przygotowanie kolejnego projektu graficznego (etykiety na widokach produktów, slidery, nagłówki, look & feel).
Firmy planują kontynuować współpracę w zakresie tworzenia serwisów e-commerce dla kolejnych brandów wydawniczych z portfolio Ringier Axel Springer Polska.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Ringier Axel Springer Polska wchodzi w skład Grupy Onet-RASP i jest częścią międzynarodowej spółki medialnej Ringier Axel Springer Media AG, która działa również na Węgrzech, Słowacji i w Serbii. Portfolio wydawcy obejmuje m.in. Fakt, Przegląd Sportowy, tygodnik Newsweek Polska, miesięcznik biznesowy Forbes, czasopisma komputerowe i motoryzacyjne. Spółka posiada również ponad 20 serwisów internetowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing