Matki uwielbiają oglądać zdjęcia swoich pociech, nawet gdy te zdążyły już dorosnąć. Dla nich zawsze pozostaną dziećmi. Dzięki NIVEA dorosłe już latorośle mogą podarować swoim mamom piękne wspomnienia z przeszłości w nowej zaskakującej formie. Z okazji swojego święta, Mamy otrzymają od marki bezcenny prezent – odtworzoną we współczesności fotografię, którą dobrze znają z rodzinnego albumu. Specjalizująca się w rekonstruowaniu rodzinnych wspomnień Irina Werning pieczołowicie odtworzy każdy szczegół nagrodzonych zdjęć.
Konkurs trwał do 29 kwietnia. By wziąć w nim udział, wystarczyło wgrać swoje zdjęcie z dzieciństwa w komentarzu pod postem konkursowym.
Zobacz również
Na trzech zwycięzców czeka teraz profesjonalna sesja zdjęciowa z Iriną Werning. Akcję przygotowała agencja interaktywna 180heartbeats + JUNG v. MATT. Działania promocyjne obejmują landing page, kampanię teasująca i bannerową. 25 maja zostaje zaprezentowany materiał video o kulisach sesji z Iriną Werning, przygotowany przez agencję 180heartbeats + JUNG v. MATT we współpracy ze studiem produkcyjnym Onet.pl.
Irina Werning od 2011 roku realizuje autorski projekt ,,Back to the future”. Zestawia w nim zdjęcia z przeszłości z ich współczesnymi odpowiednikami. Przygotowuje je z udziałem tych samych bohaterów, dbając o każdy detal zarejestrowany na pierwowzorze. Dzięki współpracy z NIVEA argentyńska artystka po raz drugi przyjedzie do Polski. Rok temu realizowała w naszym kraju projekt fotograficzny z jedną z firm ubezpieczeniowych.
– Dbałość o ludzi jest wpisana w historię i charakter marki NIVEA, dla której ważna jest nie tylko pielęgnacja skóry, lecz także troska o najważniejsze, rodzinne wartości. Dlatego z okazji Dnia Matki podarujemy Mamom ich piękne wspomnienia oraz poczucie, że dzieci naprawdę się postarały – powiedziała Katarzyna Samotyjek, Junior Digital Communication Manager w NIVEA Polska.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing