Głównym bohaterem reklam jest zdecydowany i wymagający szef. Określany jako szef wszystkich szefów, który zachęca do skorzystania z Aleo.
W najnowszej kampanii możemy zobaczyć, dlaczego tak naprawdę Magdzie Gessler nie smakował gulasz, dlaczego według Wojciecha Cejrowskiego kury powinny być w każdym domu.
Zobacz również
To nie jedyne reklamy Aleo w, których występuje szef wszystkich szefów. W 2013 roku mogliśmy zobaczyć go w biurze, skąd sugestywnie zachęcał do korzystania z platformy ING.
W 2014 roku dla Aleo, szef wszystkich szefów przemawiał na ważnej, branżowej konferencji. Ze swoją wrodzoną charyzmą przedstawiał przedsiębiorcom zalety kupowania i sprzedawania za pośrednictwem platformy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing