Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

„Dlaczego to robimy?” „Jak to robimy?”, „Co by było gdyby…?”, „Dlaczego nie…?”, „Jaka jest przyszłość branży kreatywnej?”

Już 8 listopada w Warszawie podczas 6. edycji Cannes Lions Imagination Day MARIA SCILEPPI, BRADLEY G MUNKOWITZ, SAM BALL oraz inni prelegenci będą inspirowali do poszukiwania odpowiedzi na ważne pytania dla przemysłu kreatywnego nie tylko w Polsce, ale i na świecie.
O autorze
1 min czytania 2016-10-14

Tego samego dnia wieczorem, w wybranych 7 miastach Polski, wyświetlony zostanie pokaz najlepszych filmów reklamowych – nagrodzonych na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. 

Seminaria – Multikino Złote Tarasy

Pierwsza część Imagination Day to seminaria prowadzone przez międzynarodowych gości. To ludzie z wizją i pasją: dyrektorzy kreatywni wiodących agencji, prelegenci międzynarodowych festiwali reklamowych, ale też wyjątkowo inspirujący indywidualni twórcy i artyści z dziedzin okołoreklamowych, takich jak: technologia, digital, muzyka, film, fotografia. Będą to : Alex Lewis,  Director of Strategy / BBDO EMEA, Sam Ball, Creative Director / M&C SAATCHI, Bradley G Munkowitz, Sonia Szóstak, Brice Portolano, Claudia Helming, założycielka serwisu DaWanda z produktami DIY (Do it yourself), oraz twórca wielokrotnie nagradzany na międzynarodowych festiwalach, w tym Cannes Lions – João Daniel Tikhomiroff, który zdobył aż 41 lwów!

Prelegenci opowiedzą o podążaniu za marzeniami, podzielą się swoimi doświadczeniami zawodowymi, ale też spektakularnymi porażkami i lekcjami, które z nich wynieśli.

Pokaz reklam – wybrane kina sieci Multikino

Wieczorem, o godz. 19.30 odbędzie się Pokaz Cannes Lions – niepowtarzalna okazja obejrzenia najbardziej kreatywnych filmów reklamowych nagrodzonych na prestiżowym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2016. Prezentowane filmy wyznaczają standardy, pokazują trendy kreatywności i innowacyjności w nowoczesnej komunikacji marketingowej. „Cannes  w pigułce” będzie można obejrzeć, jak co roku, w sieci kin Multikino, w 7 miastach Polski: Warszawa (Złote Tarasy, Ursynów), Wrocław Arkady Wrocławskie, Kraków, Poznań Stary Browar, Gdańsk, Katowice, Łódź Silver Screen. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zapraszamy wszystkich entuzjastów dobrej reklamy. Wieczorny pokaz zainspiruje widzów, pobudzi wyobraźnię, rozbawi, zachwyci i poruszy. To reklamy lepsze od filmów.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: BBDO, Starcom, Multikino Media
Partnerzy: AMS, Fotolia;      
Współpraca: Televisor;      
Partnerzy Pokazu: Coca-Cola, Sommersby
Patroni medialni: Gazeta.pl NEXT, Rzeczpospolita Życie Regionów, New Polish Design, Gomobi.pl,  AdMonkey, F5, Wirtualna Polska

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się