Na start serwisu, pod koniec maja 2012 roku, opublikowano 4 serie dotyczące: smartfonów i aplikacji „Bądź SMART, czyli Twój telefon bez tajemnic”, tematyki finansów „Budżet pisany szminką”, zakupu nieruchomości „Moje własne 4 ściany” oraz „Mama i firma” – seria prezentująca przedsiębiorcze kobiety, które łączą prowadzenie własnej firmy z wychowywaniem dziecka.
Telewizja jest skierowana do stale rosnącej grupy przedsiębiorczych kobiet. To właśnie one odpowiadają za większość decyzji zakupowych. Wg badań kobiety stanowią 85% wszystkich zakupów konsumenckich, w tym: 91% nowych domów, 66% komputerów, 65% nowych samochodów.
Zobacz również
– Nasza telewizja oferuje konkretną wartość merytoryczną, informacje i porady mające na celu ułatwienie życia naszym widzom. Przykładem może być odcinek z serii o nieruchomościach, mówiący o tym na co zwrócić uwagę w umowie z pośrednikiem – mówi Karol Liszczyk, dyrektor zarządzający Brand Picture.
– Ponadto jednym z celów naszej telewizji jest budowanie wiarygodności i marki nie tylko naszej firmy ale również – kładziemy na to duży nacisk – wiarygodności partnera (sponsora serii). Dzięki wykorzystaniu branded content budowa długofalowych relacji z odbiorcami jest znacznie efektywniejsza niż poprzez tradycyjne reklamy – dodaje Karol.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]