TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

DlaNiej.tv – telewizja internetowa dla przedsiębiorczych kobiet

Zakup mieszkania, planowanie domowego budżetu, nowinki techniczne – to na pewno „męskie” tematy? Brand Picture, agencja marketingu wideo uważa, że nie są to tylko męskie zainteresowania dlatego zdecydowała się uruchomić pierwszą w Polsce telewizję internetową skierowaną dla kobiet DlaNiej.tv.
O autorze
1 min czytania 2012-08-09

Na start serwisu, pod koniec maja 2012 roku, opublikowano 4 serie dotyczące: smartfonów i aplikacji „Bądź SMART, czyli Twój telefon bez tajemnic”, tematyki finansów „Budżet pisany szminką”, zakupu nieruchomości „Moje własne 4 ściany” oraz „Mama i firma” – seria prezentująca przedsiębiorcze kobiety, które łączą prowadzenie własnej firmy z wychowywaniem dziecka.

Telewizja jest skierowana do stale rosnącej grupy przedsiębiorczych kobiet. To właśnie one odpowiadają za większość decyzji zakupowych. Wg badań kobiety stanowią 85% wszystkich zakupów konsumenckich, w tym: 91% nowych domów, 66% komputerów, 65% nowych samochodów.

– Nasza telewizja oferuje konkretną wartość merytoryczną, informacje i porady mające na celu ułatwienie życia naszym widzom. Przykładem może być odcinek z serii o nieruchomościach, mówiący o tym na co zwrócić uwagę w umowie z pośrednikiem – mówi Karol Liszczyk, dyrektor zarządzający Brand Picture.

 – Ponadto jednym z celów naszej telewizji jest budowanie wiarygodności i marki nie tylko naszej firmy ale również – kładziemy na to duży nacisk – wiarygodności partnera (sponsora serii). Dzięki wykorzystaniu branded content budowa długofalowych relacji z odbiorcami jest znacznie efektywniejsza niż poprzez tradycyjne reklamy – dodaje Karol.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj