Długie niemieckie słowa w kampanii Goethe-Institut

W połowie czerwca startuje nowa kampania reklamowa warszawskiego Goethe-Institut. To już kolejna odsłona cyklu kampanii (po “Eine kleine świnke”) w zabawny sposób nawiązujących do stereotypów typowych zjawisk językowych.
O autorze
0 min czytania 2013-06-19

Tym razem pokazujemy charakterystyczne dla języka niemieckiego długie słowa. Najdłuższe z nich ma 80 liter! – Donaudampfschifffahrtselektrizitätenhauptbetriebswerkbauunter- beamtengesellschaft. Hasłem kampanii jest: “Niemiecki. Szybciej. intensywne letnie kursy języka niemieckiego w Goethe-Institut.”

Kampania pojawi się na outdoorze w Warszawie, w tym na słupach informacyjnych wykorzystanych w taki sposób, by przeczytanie całego słowa wymuszało obchodzenie słupa wokół. Materiały outdoorowe uzupełnione są o fotokod, który po sczytaniu prowadzi do miniklipów na YouTube, w których trudne słowa czytane są przez native speakera.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Uzupełnieniem kampanii jest prasa i Internet. Za kreację i realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiada lenivastudio.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się