Kategorie, w których można zgłaszać swoje projekty w ramach konkursu „Siła Przyciągania” to:
- Najlepsza kampania employer branding
- Najlepsza inicjatywa „out of the box”
- Najskuteczniejsza niskobudżetowa inicjatywa employer branding
- Najlepszy proces rekrutacyjny
- Innowacja w rekrutacji – candidate interaction
- Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program)
- Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników
- Najlepszy program zarządzania talentami
- Pracownik 50+
Podobnie jak w ubiegłych latach przyznane zostaną także nagrody specjalne – nagroda millenialsów oraz Master Champion.
Zobacz również
Kto może wziąć udział w konkursie?
Każda firma, która chce się pochwalić swoimi praktykami z obszaru employer branding. Doceniani są nie tylko giganci rynku pracy, ale też mniejsze firmy i startupy.
Dlaczego warto?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Laureat zyskuje prawo do posługiwania się logotypem inicjatywy, który jest potwierdzeniem jego wyróżniających się działań w obszarze EB. Case studies zwycięzców zostaną opublikowane na łamach „Pulsu Biznesu”, by stanowić inspirację dla polskiego rynku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Każda z firm, która zgłosi udział w konkursie otrzymuje zaproszenie na galę, która stanowi świetne miejsce do nawiązywania kontaktów.
Udział w całości projektu jest bezpłatny.
Jak się zgłosić?
Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i załączyć prezentację opisującą zgłaszaną inicjatywę, kampanię, program. Wytyczne do jej przygotowania znajdują się w zakładce „kategorie” na stronie konkursu.
Udział w konkursie jest bezpłatny, a nabór trwa do 6 października.
Organizatorem konkursu jest „Puls Biznesu”, partnerem merytorycznym PwC.
Partnerzy: Orange Polska, LOTTE Wedel, Totalizator Sportowy
Patroni: Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami, Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia, Polskie Forum HR
Patronami medialnymi: NowyMarketing, MamStartup, employerbranding.pl, Marka Pracodawcy, HRnews.pl, Marketer+
Wszystkie szczegóły znajdują się na tej stronie.