Po niedawnym dołączeniu Katarzyny Mazur, w kierowanym przez Annę Ortman dziale social media doszło do kolejnego powiększenia struktur. O współtworzenie kont klientów agencji zadbają specjalistki – Klaudia Gawłowska i Patrycja Gajewska.
Patrycja Gajewska objęła stanowisko social media specialist i jest odpowiedzialna za tworzenie treści w mediach społecznościowych kluczowego klienta agencji, właściciela marki Bosch Home. Gajewska zajmuje się kreatywną obsługą marki w mediach społecznościowych oraz promocją platformy Akademia Smaku.
Zobacz również
Dotychczasowe doświadczenie zdobywała w dziale PR Maspexu – realizując projekty między innymi dla takich marek jak Lubella, Tymbark, Łowicz i Kubuś. W swojej pracy odpowiadała za projekty edukacyjne skierowane dla dzieci i młodzieży oraz społeczne, mające na celu promowanie świadomego sposobu odżywiania. W swoim portfolio ma również obsługę mediów społecznościowych klientów takich jak TEEKANNE, Braun Health Care czy Vesuna. Z branżą związana jest od 2017 roku.
Patrycja Gajewska jest absolwentką Zarządzania Personelem na Uniwersytecie Jagiellońskim, ukończyła także studia podyplomowe z Komunikacji Korporacyjnej i Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Dodatkowe umiejętności rozwijała także w CODETE oraz jako wiceprezes ds. operacyjnych w fundacji Kraków Miastem Startupów. Miłośniczka golden retrieverów i owczarków szwajcarskich, a także amatorka kuchni japońskiej.
Klaudia Gawłowska również objęła stanowisko social media specialist. Z mediami społecznościowymi w wymiarze profesjonalnym związana jest od 2015 roku. Przez niemal trzy lata współpracowała z Agencją Reklamową S4, gdzie odpowiedzialna była za realizacja działań w obrębie influencer relations, social media, public relations oraz wsparcie zespołu agencji w opracowywaniu konceptów kreatywnych dla klientów. Realizowała projekty między innymi dla Panasonic, Remington czy Accenture. Miała także okazję współtworzyć strategię działań na Instagramie oraz Instagram Stories dla Your Kaya.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Obecnie dołącza do dedykowanego teamu realizującego działania dla marki Ceramika Paradyż. Głównym obszarem zainteresowań jest tworzenie kreatywnych rozwiązań w obrębie social media Instagram, Instagram Stories oraz tworzenie kreatywnych rozwiązań w obrębie social media. Klaudia jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej ze specjalizacją Public Relations na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Uwielbia podróże, zwierzęta i jazdę na rowerze.
Słuchaj podcastu NowyMarketing