#CharytatywnaChoinka została uroczyście zainaugurowana galą w Łazienkach Królewskich połączoną z koncertem charytatywnym Marcina Sójki i trwała do 27 grudnia.
Do akcji można było włączyć się online i offline. Dzięki specjalnemu mechanizmowi na stronie www.karmimypsiaki.pl/charytatywnachoinka internauci mogli wybrać psa lub kota, dla którego zrobią świąteczny prezent. Dodatkowo w firmach i instytucjach publicznych stanęły choinki przystrojone bombkami, w których zamknięte były kartki z potrzebami bezdomnych zwierzaków. Taką ozdobę można było zdjąć z choinki, zabrać do domu i przygotować prezent dla konkretnego psa lub kota.
Zobacz również
Akcję wsparli m.in. Marcin Dorociński, Tu Okuniewska, Agnieszka Grzelak, Red Lipstick Monster, Sandra Gutkowska, Małgorzata Kożuchowska, Ewa Gawryluk, Tomek Urban, Reżyser Życia, Macademian Girl, Angelika Wątor, Marcin Sójka oraz twórcy bloga Podróże z Pazurem.
Efekty akcji #CharytatywnaChoinka
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Przez cały grudzień do schronisk zamówiono online 2 687 prezentów o wartości 146 101,17 zł. Bezdomne psiaki i kociaki otrzymają:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- niemal 5 ton karmy
- 882 zabawki
- 326 smaczków i suplementów
- 184 koce i legowiska
-
15 ubranek
Akcji towarzyszyły zbiórki offlinowe i onlinowe, w wyniku których organizatorzy zebrali 41 870,35 zł na rzecz bezdomnych psiaków i kociaków.
Pomoc trafi do setek zwierzaków w całej Polsce. Podarki otrzymane od uczestników akcji #CharytatywnaChoinka dla niektórych z nich były najwspanialszym – i jedynym – prezentem w te święta.
Partnerami akcji #CharytatywnaChoinka są: Muzeum Łazienki Królewskie, Universal Music Polska, Tesco, Sataku, Sarigato, Belvedere Catering by Design, naTemat.pl, Grupa Iberion.