Marka Wasa, powstała w 1919 roku, a od 1999 roku należąca do koncernu Barilla Bakery, jest największym producentem pieczywa chrupkiego na świecie. W swojej działalności łączy wielowiekową tradycję wspomnianego pieczywa chrupkiego z wymogami najwyższej jakości oraz potrzebami zdrowej diety współczesnego człowieka. W tym roku Wasa zaplanowała nową kampanię marketingową, obejmującą m.in. współpracę z ambasadorką, której oficjalne ogłoszenie odbyło się na początku lutego. Wybór Agnieszki Radwańskiej na ambasadorkę Wasa z pewnością nie jest przypadkowy. Jako ikona zdrowego stylu życia, polska legenda tenisa idealnie wpisuje się w filozofię marki.
Bieżące działania PR obejmują przygotowanie koncepcji strategicznej w zakresie komunikacji z mediami, organizację konferencji z udziałem nowej ambasadorki oraz prowadzenie biura prasowego, w tym koordynację działań egzekucyjnych.
Zobacz również
Koordynacją działań po stronie agencji Big Picture zajmuje się Karolina Pękalska, PR Consultant, która na co dzień odpowiada za kluczowe projekty FMCG w agencyjnym teamie lifestyle prowadzonym przez Kamilę Kończak.
Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu i obejmuje działanie projektowe.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach