Przygotowane materiały mają zachęcić konsumentów do zakupu Ketchupów i Musztard Kieleckich, a także zwrócić uwagę na ich nowe, praktyczne opakowania.
Kampania obejmie szeroki zakres działań m.in. emisje billboardów sponsorskich w TV, prezentację bannerów na wysokozasięgowych portalach internetowych, kampanię outdoorową, komunikację PR oraz dystrybucję materiałów POS.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Ośmiosekundowe video będzie można zobaczyć m.in. na kanałach grupy TVN. Spot prezentuje parę radosnych, młodych osób, które przygotowują kanapki z wykorzystaniem kieleckich produktów. Materiał skierowany jest przede wszystkim do osób ceniących tradycyjny smak ketchupów oraz musztard, a także lubiących praktyczne rozwiązania w kuchni.
Kreacja – Optima Marketing Group
Produkcja – Papaya Films
Zakup mediów – Universal McCann (TV), BlogValue (Internet)
Działania PR – Best Brands PR
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego