- Czy reklama musi być intruzem?
- Czy indywidualizacja oznacza śmierć komunikacji masowej?
- Jak w nowatorski sposób dostarczać konsumentowi informacje o marce?
Na te i wiele innych gorących pytań odpowiedzą zaproszeni eksperci, wśród których znajdą się m.in.
- David Roberts, ekspert NASA, Vice President Singularity University, światowej klasy ekspert w dziedzinie technologii.
- Carl Fremont, Global Chief Digital Officer w MEC, obserwator i współtwórca trendów w komunikacji digital.
- Caspar Schlickum, CEO Xaxis EMEA, regionalny guru programmatic advertising pokaże jak dane i technologia skracają dziś dystans między reklamodawcą a jego klientem.
- Pele Cortizo-Burgess, President, Head of Business Development, North America & Global Director of Integrated Planning w MEC, współtwórca strategii komunikacji największych globalnych reklamodawców.
W roli prelegentów pojawią się również przedstawiciele Google’a, Facebooka, najpopularniejsi twórcy kontentu wideo na polskim YouTube, pomysłodawcy ciekawych start-upów i wielu innych nietuzinkowych uczestników mediowej rzeczywistości.
Zobacz również
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing