Do polskich restauracji McDonald’s wkrócte trafi specjalny „Zestaw Maty”

Do polskich restauracji McDonald’s wkrócte trafi specjalny „Zestaw Maty”
Na oficjalnym profilu McDonald's Polska pojawił się tajemniczy materiał wideo z liczbą 33. Fani polskiego rapu już wiedzą, że chodzi o młodą gwiazdę muzyki, która wypuściła niedawno album „Młody Matczak". Według doniesień w menu znajdzie się m.in. „matchak late".
O autorze
1 min czytania 2021-10-15

Ponad rok temu w amerykańskich oddziałach restauracji McDonald’s pojawił się zestaw stworzony we współpracy z Travisem Scottem, a ostatnio dużo się też mówiło o zestawie Sad Meal, którego twarzą był raper Tommy Cash. Teraz czas na polską wersję współpracy sieci z gwiazdą rapu. Okazuje się, że od 18 października do oferty McDonald’s trafi specjalny zestaw, którego współtwórcą będzie Mata. 

„Zestawy Maty” będą limitowanym produktem, dlatego nie wszystkim uda się go spróbować. Pod postem na Facebooku już pojawiają się pierwsze doniesienia, że w zestawie znajdzie się potrójny cheeseburger i napój „matchak late”, czyli jak możemy się domyślać, nowy rodzaj kawy.

O szczegółach całej akcji na razie niewiele wiadomo, bo sam McDonald’s nie zdradza nic więcej. Jedynie internauci wymieniają się przypuszczeniami, a także dzielą się zdjęciem, które ma przedstawiać naklejki przygotowane w ramach promocji nowego produktu.

[UPDATE]

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zestaw Maty we wszystkich McDonald’s w Polsce trafi do sprzedaży 18 października. Produkt będzie kosztował 18 złotych i znajdziemy w nim potrójnego cheeseburgera (Potrójny Ch33sburger), średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte).

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Współpraca sieci restauracji McDonald’s z raperem Tommym Cashem ma zaowocować modyfikacją menu. Raper ogłosił, że w karcie dań ma pojawić się pozycja dla klientów, którzy są zbyt smutni, by zamawiać klasyczny Happy Meal.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

Młody Matczak postawił na niecodzienną promocję przedsprzedaży swojej najnowszej płyty. W tym celu wcielił się w rolę sprzedawcy sklepu Groszek.

Zdjęcie główne: SBM Label