Każdy z nas o czymś marzy, prawda? Tak też zrodził się pomysł na aplikację konkursową, która nie tylko pozwoli na poznanie najskrytszych marzeń Polaków, ale sprawi, że będzie można je spełnić. Jak dowiedzieć się o czym marzą i dlaczego? Pozwolić pokazać innym czego pragną i jak sobie to wyobrażają w formie konkursu.
Konkurs trwa od 19 grudnia 2013 roku – termin ten jest nieprzypadkowy. Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok to czas, w którym myślimy zarówno o prezentach, ale także postanowieniach noworocznych. – Nowy Rok to czas podsumowań, ale także postanowień i celów do zrealizowania, stąd pomysł na konkurs związany z marzeniami właśnie wtedy – mówi Karolina Łempicka z Volkswagen Bank direct.
Zobacz również
Po czterech etapach dowiedzieliśmy się, że najczęściej Polacy marzą o podróżach, zarówno tych dookoła świata jak i tych po Europie oraz o drobnych przyjemnościach – nowym rowerze, tablecie czy aparacie fotograficznym. Nie zabrakło także oryginalnych marzeń – żona marzyła by sprawić radość mężowi nowym motocyklem. Marzenia bywają oderwanie od rzeczywistości, takie też pojawiły się wśród zgłoszeń. Najczęściej chciano zatrzymać czas, przemienić się w ptaka lub powrócić do czasów dzieciństwa. – Ze względu na przyjętą formułę i charakter konkursu, użytkownicy Facebooka chętnie dzielą się swoimi marzeniami, ale co ciekawsze jeszcze chętniej “kibicują” innym, oddając na nich głosy. Cieszą się, kiedy inni mogą coś wygrać – dodaje Agnieszka Pająk OX Media.
Dotychczasowe działania marki angażowały głównie fanów poprzez kreatywną komunikację opartą chociażby o zagadki i łamigłówki matematyczno-filozoficzne. „Masz marzenia, masz bank!” to pierwsza aplikacja konkursowa Volkswagen Bank direct stworzona z tą agencją.
Przygotowaniem koncepcji kreatywnej, koordynacją działań i bieżącą obsługą zajęła się Agencja Social Media&Interactive – OX Media, odpowiedzialna za prowadzenie działań dla Volkswagen Bank direct na Facebooku od lipca 2013.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing