Serwis doyouknowpolska.com to ilustrowany słownik współczesnej, „młodej” polszczyzny, jego zadanie to promocja Polski na świecie. Każda pozycja w słowniku opatrzona jest definicją, plikiem audio i amatorskimi zdjęciami z Polski nadsyłanymi przez internautów. Projekt ma formę otwartą – można dodawać zdjęcia i zwroty, które zdaniem użytkowników pomogą gościom zza granicy poznać lepiej nasz kraj. W ten sposób sami Polacy mogą zaangażować się w promocję swojego kraju.
Przygotowane aplikacje mobilne dają dostęp do pełnej funkcjonalności znanej z www. Dodatkowo specjalnie na Euro 2012 aplikacje zostały wzbogacone o hasła związane z piłką nożną.
Zobacz również
Projekt jest przede wszystkim atrakcyjny wizualnie i to było największym wyzwaniem realizacyjnym, jako że urządzenia mobilne posiadają mniejszą moc obliczeniową i ilość pamięci niż komputery. Ze względu na potrzebę wydajności aplikacje zostały zrealizowane w postaci natywnych aplikacji mobilnych iOS i Android, które pozwalają na najlepsze wykorzystanie zasobów i mocy urządzenia. W wersji na iOS opracowaliśmy dwa dedykowane formaty: mniejszy na smartfony iPhone i większy na tablety iPad. Aplikacja została przygotowana jako pojedynczy build uniwersalny dla obu rodzajów urządzeń. Szczególnie dobrze aplikacja wygląda na iPadzie, gdzie pełnoekranowe zdjęcia prezentują się bardzo atrakcyjnie na ekranie urządzenia, a interakcja przez dotyk na dużym ekranie tabletu jest bardziej intuicyjna niż np. na www za pomocą myszki. – komentuje Mikołaj Machowczyk, Head of Mobile K2.
Aplikacje są dostępne w Apple App Store i Google Play.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]