Dobra Aukcja 2019: artyści i dziennikarze muzyczni dla pacjentów hospicjum

Do 30 czerwca trwa II edycja Dobrej Aukcji Fundacji Hospicjum Onkologiczne. W tym roku tematem przewodnim jest muzyka: do akcji dołączyli m.in. Lenny Kravitz, Pat Metheny, Kayah, Sokół, Perfect, O.S.T.R., Natalia Przybysz i Krzysztof Zalewski. Pomóc może każdy, opcji jest naprawdę wiele.
O autorze
1 min czytania 2019-06-12

Do 30 czerwca dobraaukcja.pl to jeden z najgorętszych adresów charytatywnych. Dlaczego? Choćby z powodu blisko 30 zagranicznych i polskich artystów, którzy włączyli się w ten projekt. Są to m.in. Lenny Kravitz, Pat Metheny (obaj podpisali gitary specjalnie dla Dobrej Aukcji!), Michał Urbaniak (skrzypce z autografem), Kayah, Novika, Magdalena Steczkowska, Krzysztof Zalewski, Natalia Przybysz (statuetka Fryderyka), Sokół (platynowa płyta) czy O.S.T.R. Są też dziennikarze muzyczni, Marek Sierocki, Marek Niedźwiecki, Roman Rogowiecki oraz Hirek Wrona. Na Dobrą Aukcję trafiły płyty, gitary, skrzypce, fotografie, nagrody muzyczne oraz spotkania z artystami i dziennikarzami. 

Szczytny cel, w którym każdy może pomóc

Pieniądze uzyskane z Dobrej Aukcji będą przeznaczone na rozwój programu Hospicjum Plus.

– Wykraczamy w nim poza standardy czysto medyczne, zapewniając chorym kompleksową i pełną opiekę, dbając o wypełnienie czasu różnorodną aktywnością. Do tego potrzebne są znaczne środki finansowe, choćby na sprzęt medyczny, a miesięcznie brakuje nam ok. 200 000 zł. Dlatego zachęcamy każdego, komu nie jest obojętny los naszych podopiecznych do wspierania Dobrej Aukcji – apeluje Dorota Jasińska, prezes Fundacji Hospicjum Onkologiczne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dołącz do artystów, wystaw swój przedmiot

Chętni do pomagania mogą wesprzeć akcję nie tylko poprzez licytację, ale też wpłaty bezpośrednie, zakup cegiełek oraz wystawianie własnych przedmiotów na aukcję w serwisie allegro.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Mogą to być pamiątki muzyczne, ale też przeżycia, które są dla większości z nas najcenniejsze. To przede wszystkim pomoc w słusznej sprawie, dlatego gorąco zachęcam do wystawiania na aukcję przedmiotów – wyjaśnia Krzysztof Śpiewek, menedżer CSR w Allegro.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Orkiestra FHO

W projekt Fundacji wszystkie firmy i instytucje włączyły się pro bono. Partnerem technologicznym projektu jest Allegro. Fundacja po raz kolejny może liczyć na wsparcie kreatywnej agencji marketingowej Lungo, PGE Narodowego, hotelu Intercontinental Warsaw oraz Fundacji Godła Polskiego Teraz Polska. Do akcji dołączyli także Hard Rock Cafe Warsaw, Press Service Monitoring Mediów, Marszalstudio, Cukry oraz agencja Key PR.