„Dobra zmiana“ Czwórki Polskiego Radia

Wczoraj, 9 czerwca 2016 roku, KRRIT oficjalnie wydała zgodę na zmianę nazwy „Czwórka“ na „Polskie Radio 24“. Oznacza to, że jesienią br. radio, w którym swoje autorskie audycje jeszcze niedawno prowadzili m.in. Dawid Podsiadło i Filip Chajzer zniknie z anteny.
O autorze
0 min czytania 2016-06-10

Digitl Kingdom, od końca 2014 roku do początku 2016 roku, obsługiwało „Czwórkę“ tworząc między innymi „Żywy Gig“. Był to największy i najbardziej zasięgowy projekt marketingu muzycznego w Polsce.

„Żywy Gig“ to 12 młodych polskich artystów (m.in. Podsiadło, Czarnecka, Nykiel, Quebonafide), 5 utworów napisanych specjalnie dla „Czwórki“, 5 teledysków zrealizowanych w studiu tej stacji. Efekt? Ponad 4 miliony wyświetleń na YouTube bez budżetu mediowego, repozycjonowanie „Czwórki“ poprzez angażującą platformę komunikacji, która na stałe związała młodszych słuchaczy z tą stacją.

Z okazji smutnego końca „Czwórki“, chcielibyśmy przypomnieć dobre czasy i podsumowować prawdopodobnie najlepszą kampanię content marketingową w historii radia krótkim video casem:


LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj