Digitl Kingdom, od końca 2014 roku do początku 2016 roku, obsługiwało „Czwórkę“ tworząc między innymi „Żywy Gig“. Był to największy i najbardziej zasięgowy projekt marketingu muzycznego w Polsce.
„Żywy Gig“ to 12 młodych polskich artystów (m.in. Podsiadło, Czarnecka, Nykiel, Quebonafide), 5 utworów napisanych specjalnie dla „Czwórki“, 5 teledysków zrealizowanych w studiu tej stacji. Efekt? Ponad 4 miliony wyświetleń na YouTube bez budżetu mediowego, repozycjonowanie „Czwórki“ poprzez angażującą platformę komunikacji, która na stałe związała młodszych słuchaczy z tą stacją.
Zobacz również
Z okazji smutnego końca „Czwórki“, chcielibyśmy przypomnieć dobre czasy i podsumowować prawdopodobnie najlepszą kampanię content marketingową w historii radia krótkim video casem:
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]