„Dobre Noviny by Żatecky” to program osadzony w obecnych realiach. Prowadzący prezentują i komentują bieżącą sytuację, skupiając się na pozytywnych informacjach i wydarzeniach. Poszczególne odcinki nagrywane są co tydzień dzięki czemu prezentowany materiał jest świeży i aktualny. W całym cyklu programu zostanie wyemitowanych łącznie 10 odcinków. Pierwsze dwa są już dostępne na YouTubie.
Zobacz również
– Program „Dobre Noviny by Żatecky” daje chwilę wytchnienia i nadziei, pokazując, że w obecnej sytuacji mają miejsce także pozytywne wydarzenia. Michał Kempa i Piotr Szumowski doskonale wiedzą, jak rozbawić widzów i przekazać im pozytywną energię – podkreśla Anita Matuszewska, straszy specjalista ds. marketingu w Carlsberg Polska.
Program zakłada także interakcję z widzami. Każdy może podzielić się z prowadzącymi swoimi osiągnięciami i spostrzeżeniami, przesyłając zdjęcia, grafiki czy materiały video na oficjalny profil marki Žatecký na Facebooku. Spośród nadesłanych materiałów wybrane zostaną treści, które standuperzy skomentują w kolejnych odcinkach.
Za koncepcję kreatywną programu odpowiada agencja digitalowa Reprise, za produkcję – Dynamo Film, za postprodukcję – Delapost. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Initiative.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing