TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Dobre Noviny by Žatecký” – nowy program komediowy marki Žatecký

Marka Žatecký rozpoczęła na You Tubie emisję nowego programu komediowego pt. „Dobre Noviny by Žatecký”. Prowadzą go dwaj znani standuperzy – Michał Kempa i Piotr Szumowski, którzy we właściwy sobie żartobliwy sposób komentują aktualną sytuację.
O autorze
1 min czytania 2020-05-14

„Dobre Noviny by Żatecky” to program osadzony w obecnych realiach. Prowadzący prezentują i komentują bieżącą sytuację, skupiając się na pozytywnych informacjach i wydarzeniach. Poszczególne odcinki nagrywane są co tydzień dzięki czemu prezentowany materiał jest świeży i aktualny. W całym cyklu programu zostanie wyemitowanych łącznie 10 odcinków. Pierwsze dwa są już dostępne na YouTubie. 


– Program „Dobre Noviny by Żatecky” daje chwilę wytchnienia i nadziei, pokazując, że w obecnej sytuacji mają miejsce także pozytywne wydarzenia. Michał Kempa i Piotr Szumowski doskonale wiedzą, jak rozbawić widzów i przekazać im pozytywną energię – podkreśla Anita Matuszewska, straszy specjalista ds. marketingu w Carlsberg Polska.

Program zakłada także interakcję z widzami. Każdy może podzielić się z prowadzącymi swoimi osiągnięciami i spostrzeżeniami, przesyłając zdjęcia, grafiki czy materiały video na oficjalny profil marki Žatecký na Facebooku. Spośród nadesłanych materiałów wybrane zostaną treści, które standuperzy skomentują w kolejnych odcinkach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję kreatywną programu odpowiada agencja digitalowa Reprise, za produkcję – Dynamo Film, za postprodukcję – Delapost. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Initiative.

Słuchaj podcastu NowyMarketing