Dobry czy zły tytuł e-maila, czyli analiza 15 nagłówków

Dobry czy zły tytuł e-maila, czyli analiza 15 nagłówków
Nawet najlepsza oferta przejdzie bez echa, jeśli użytkownik nie otworzy wiadomości. Zapraszam więc do subiektywnej oceny 15 tytułów, jakie ostatnio znalazłem w skrzynce mailowej.
O autorze
1 min czytania 2016-10-24

1. LATO 2017 już w sprzedaży! W ofercie zniżki i korzyści dla każdego!

Pierwsza część dobra, newsowa, duża czcionka przyciąga wzrok. Ale potem już brak konkretów i jakiegoś fajnego value proposition. 

2. Promocja – 2 miejsca postojowe w cenie mieszkania, zwolnienie z czynszu na rok i 5% rabatu!

Nie za dużo tych obietnic w jednym zdaniu? A gdzie w ogóle mieści się to nowe lokum?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

3. Zostań najbardziej szanowanym gangsterem!

Niezłe, zaczynamy zdanie od CTA, tytuł budzi zaciekawienie i co więcej dostajemy kontrast „szanowany gangster”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

4. Ujawniam wyniki najnowszych badań

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Mocne słowo na początku + osobista historia + nacisk na newsa, choć w sumie nie wiadomo, o jakie badania chodzi.

5. Bezpieczne leki to mit…

Śmiała teza, która burzy nasze postrzeganie świata. No i te trzy kropki na końcu zdania…

6. Kredyt gotówkowy nawet do 200 000 zł bez wychodzenia z domu! Sprawdź!

A może taka przeróbka: 200 tys. zł kredytu? Weź TERAZ bez wychodzenia z domu! 

7. Oblicz sam swoje nowe OC+AC! Tutaj>>

Mało oryginalnie, brakuje jakiejś liczby (ile zaoszczędzimy) bądź innej obietnicy.

8. Popraw swoją pamięć: poznaj niesamowitą technikę angielskich taksówkarzy

Tutaj mamy dwa wezwania do akcji („popraw” i „poznaj”) oraz zapowiedź intrygującej historii. Nie najgorsze.

9. Skuteczne odchudzanie – poznaj tłuszczożerną roślinę

Krótki tytuł, sprytne oddzielenie części zdania myślnikiem. Trochę trudno czyta się wyraz „tłuszczożerna”, ale to mocne i dziwne słowo na pewno przekona wiele osób do otwarcia wiadomości.

10. Pozycjonowanie stron WWW

Dramat, szkoda komentować.

11. Lokata 6% + iPhone 6 w prezencie!

Krótko i treściwie, od razu wiemy, że chodzi o bank i dostajemy prezent, czemu nie?

12. Prawdziwy sekret młodości i piękna po 50-tym roku życia

Trochę długie, ale od razu sugeruje, że inne metody nie są „prawdziwe”. No i jest liczba, która wskazuje konkretnych odbiorców.

13. Największa baza przetargów i zleceń dla firm

Nie za bardzo rozumiem treść tego zdania, brakuje jakiejś liczby czy zawężenia listy firm.

14. Wiadomość od banku: Przygotowaliśmy dla Ciebie kredyt gotówkowy! Sprawdź jaki!

A może tak to napisać: Twój bank ujawnia: tylko dziś kredyt gotówkowy OD RĘKI.

15. Zgarnij 10.000 EUR i zacznij handlować

Początek niezły, mocna suma do wzięcia, ale potem przydałoby się jakieś przyciągające wzrok słowo, np. zacznij „ostro” handlować czy „zostań mistrzem handlowania”.