Konkurs potrwa w terminie 27.09-24.10.2017r. Co dwa tygodnie trójka szczęśliwców zgarnie wyjazd na Bali, a do 14 osób powędruje zgrzewka Perły Export. Żeby powalczyć o nagrodę główną wystarczy wrzucić na stronę konkursową zdjęcie lub video obrazujące nasze dobre chwile. O zgrzewki powalczy natomiast każdy kto doda takie zdjęcie na Instagramie i opisze je hasłami #perladobrechwile i @browarperla.
Za strategię komunikacyjną, w skład której wchodzi koncept kreatywny video, kampania display oraz dedykowana strona www odpowiada agencja OS3. Za produkcję video odpowiada Miło – Postproduction Studio. Na czas akcji OS3 przejmie też Instagram Perły. Kampania reklamowa będzie trwała przez 4 tygodnie.
Zobacz również
Perła Export to orzeźwiające piwo będące kwintesencją tradycyjnych metod produkcji i najnowszych rozwiązań stosowanych w browarnictwie. Posiada charakterystyczny, zdecydowany smak, złocisty kolor oraz subtelny zapach aromatycznego chmielu. Walory te sprawiają, że w większości po Perłę Export sięgają młodzi konsumenci. Dzięki temu, przeznaczona pierwotnie na rynki zagraniczne, szybko zyskała popularność także na rynku krajowym, w szczególności w aglomeracjach miejskich.
Za zakup mediów odpowiada Media Republic.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]