BITEME!concept powstał w wyniku obserwacji trendów światowych, które pokazują, że teraz pora na bardziej komplementarne rozwiązania w komunikacji na temat jedzenia i napojów, wyjście poza schematy i przede wszystkim większą otwartość na świat kulinarny – mówi Kamil Prandota-Prandecki, założyciel agencji. – Dlatego poza tradycyjnymi działaniami, jak kompleksowa strategia i kreacja w obszarach BTL, ATL, B2B i DIGITAL, nasza agencja oferuje cały pakiet rozwiązań uzupełniających, do których zaliczyć można m.in.: opracowywanie przepisów kulinarnych, food styling, food pairing, opracowywanie książek i magazynów kulinarnych, a także audyty i analizy różnych obszarów rynków gastronomicznego i kulinarnego.
Nazwa agencji – BITEME!concept ma zachęcić, by rozgryźć i posmakować zarówno sprawdzonych, jak i nieszablonowych form przedstawiania produktów spożywczych oraz związanych z szeroko pojętymi kulinariami.
Zobacz również
Twórcy agencji już zasiali ziarno nowego podejścia do komunikacji w sektorze food & beverage poprzez wykreowanie i wdrożenie konceptów gastronomicznych: są autorami pierwszego w Polsce lokalu specjalizującego się w slow cookingu (pod nazwą MEAT LOVE) oraz współinicjatorami powstania pierwszego na polskim rynku lokalu, w którym można zjeść tarte flambee. Oba miejsca wyprzedzają rynkowe trendy, wyróżnia je m.in. autorskie menu oraz wyrafinowana estetyka, którą zaobserwować można zarówno w aranżacji wnętrz, jak i w detalach związanych z serwowaniem dań. Ponadto BITEME!concept startuje mając już na swoim koncie prace dla: Cydr Green Mill, Książęce i Kozel. W trakcie realizacji są już kolejne projekty dla innych wiodących marek.
Zespół agencji tworzą osoby wyspecjalizowane w komunikacji marketingowej, designerzy, graficy i producenci, których oprócz doświadczenia w branży reklamowej łączy zamiłowanie do kulinariów. Wszyscy członkowie zespołu są praktykami w działaniach dla sektora food & beverage i znakomicie odnajdują się w tej tematyce.
Założycielem agencji jest Kamil Prandota-Prandecki. Pracował w agencjach reklamowych takich jak JWT, McCann World Group, Change, a ostatnio Lowe Warsaw. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w pracy m.in. dla: Unilever, był odpowiedzialny za komunikację marki Knorr dla całego regionu CEE, Nestle, Ferrero, Hochland, Grupy Żywiec, Kompanii Piwowarskiej, Van Pur czy Pernod Ricard. Oprócz działań marketingowych realizuje się również na rynku gastronomicznym. Ponadto prowadzi warsztaty kulinarne i spotkania poświęcone szerzeniu kultury picia cydru. Wygłaszał prelekcje podczas FOOD BLOGGER FEST – organizowanych przez Agorę corocznych spotkań polskich blogerów kulinarnych. Występuje w mediach jako komentator trendów i specyfiki rynku kulinariów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Dyrektorem kreatywnym w BITEME!concept jest Tomasz Uszyński, który pracował wcześniej w agencjach McCann World Group i Saatchi&Saatchi, gdzie pełnił funkcję Head of Design. Ma prawie 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej dla rynku spożywczego, tworzył projekty m.in. dla: Nestle, Storck, Maspex, Wedel, Kraft i marek z segmentu napojów alkoholowych, jak Luksusowa, Dębowe Mocne, Tyskie, Carlsberg, Kasztelan. Zdobył wiele nagród w konkursach reklamowych takich jak: KTR, Golden Arrow, Kreatura, Boomerang i Effie. Jest zapalonym designerem, twórcą wielu identyfikacji wizualnych, m.in. BITEME!concept, a także wokalistą i gitarzystą zespołu Dead Frank, z którym we wrześniu 2015 r. wydał płytę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing