W obecnej rundzie wzięło udział trzech inwestorów, dwóch dotychczasowych – Target Global i ENERN Investments oraz nowy partner – One Peak Partners z Londynu. Łączna kwota inwestycji w DocPlanner, uwzględniając obecną rundę, wynosi 46 milionów euro.
DocPlanner – globalna platforma do rezerwacji wizyt lekarskich, do której należy polski serwis ZnanyLekarz.pl – ogłosiła dziś finalizację kolejnej rundy finansowania (seria D). Spółka otrzymała 15 milionów euro zaledwie 11 miesięcy po ogłoszeniu poprzedniej rundy (w serii C wsparcie inwestorów wyniosło 20 milionów dolarów) oraz po udanej fuzji z hiszpańską platformą Doctoralia. Łączna kwota inwestycji dla Grupy DocPlanner, w pięciu dotychczasowych rundach, wynosi 46 milionów euro, co pozwoliło firmie umocnić pozycję światowego lidera w zakresie usług medycznych.
Zobacz również
W obecnej rundzie wzięli udział dotychczasowi inwestorzy ENERN Investments i Target Global. Do powyższego grona dołączył One Peak Partners, nowy partner z Londynu. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na otwarcie nowych biur w Brazylii i Meksyku w ciągu kolejnych 6 miesięcy, a także na wsparcie działań marketingowych i sprzedażowych na głównych rynkach DocPlanner w Europie Północnej i Ameryce Łacińskiej. Spółka będzie również aktywnie rozwijać rozwiązania SaaS (ang. Software as a Service, oprogramowanie sprzedawane jako usługa) w celu dostarczenia lekarzom bardziej zaawansowanych narzędzi do pracy. Nie wyklucza również zakupu bądź przejęcia młodych, innowacyjnych firm działających w chmurze, aby ten proces przyspieszyć.
Mariusz Gralewski, założyciel i prezes DocPlanner mówi:
„Kontynuujemy proces integracji zespołów DocPlanner i Doctoralia. Stworzyliśmy spójną, dobrze funkcjonującą organizację posiadającą wspólną misję i strategię. Udało nam się wykorzystać najlepsze zasoby i praktyki każdej z firm i stworzyć coś większego niż prosta suma zalet obydwu z nich”. „Ponadto oprócz umocnienia pozycji na naszych wiodących rynkach, naszym celem, w związku z nowym finansowaniem, jest rozwój oferty skierowanej do lekarzy, która wykracza poza zwykłe zarządzanie kalendarzem wizyt. Pomoże to nam wypełnić globalną misję, czyli sprawić, by służba zdrowia była przyjazna pacjentom”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Pavel Mucha, Partner w ENERN Investments komentuje:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
“Wierzymy, że nadszedł czas na rozwinięcie technologii SaaS po to, by zmienić sposób interakcji z lekarzami i zarządzania naszym zdrowiem, co w zauważalny sposób poprawi jakość życia na całym świecie. DocPlanner może zmienić świat.”
Humbert de Liedekerke, Partner Zarządzający w One Peak Partners dodaje:
“Za sukcesem DocPlanner stoi chęć ułatwienia milionom pacjentów dokonywania wyborów dotyczących opieki zdrowotnej. Za obecnym sukcesem pójdzie dalszy rozwój, w którym zamierzamy uczestniczyć, wspierając firmę jako globalnego lidera, wytyczającego nowe ścieżki”.