Działania koncentrują się wokół zagadnień właściwego żywienia psów w myśl przewodniego hasła marki „Właściwa Karma we Właściwym Wieku” oraz aktywnego spędzania czasu z psem. Projekt współtworzyły MEC i BrandLab.
W sierpniu marka DOG CHOW® zagości w programie Dzień Dobry TVN. Trzy z czterech zaplanowanych audycji zostaną poświęcone różnym etapom w życiu psa: szczeniaka, psa dorosłego oraz starszego, a także seniora. Zobrazują one autorski koncept DOG CHOW® dotyczący żywienia czworonogów. Marka sięgająca tradycjami do 1926 roku, ewolucyjnie dostosowuje się do zmieniających się potrzeb zwierząt. Strategia „Właściwa Karma we Właściwym Wieku” bazuje na potrzebach właścicieli psów. Marka koncentruje się na dostarczeniu najlepszego programu odżywiania na każdym z etapów rozwoju psa poprzez dopasowanie do potrzeb energetycznych
Zobacz również
i wzbogaconych profili żywieniowych. W ramach pierwszej linii PURINA DOG CHOW® wyróżnione zostały cztery etapy życia czworonoga – szczenię w wieku do 1. roku życia (Puppy), pies młody w wieku 1+ (Adult), dojrzały w wieku 5+ (Mature Adult) oraz starszy – 9+ (Senior). Na antenie TVN porad dotyczących prawidłowego żywienia czworonogów w każdym wieku udzieli ekspertka marki DOG CHOW® – dr n. wet. Sybilla Berwid-Wójtowicz, specjalistka ds. żywienia zwierząt.
W poszczególnych programach widzowie dowiedzą się m.in. jak radzić sobie z lękiem separacyjnym zwierzęcia czy prawidłowo zająć się kilkoma psami w domu. Osobny odcinek zostanie poświęcony aktywnemu spędzaniu czasu z psem oraz budowaniu z nim prawidłowej relacji. Materiał zobrazuje relacja z zawodów latających psów DOG CHOW DISC CUP w Poznaniu. To najstarsza w Europie seria zawodów psiego frisbee. W tym roku odbywa się już dziesiąta, jubileuszowa edycja imprezy, której finał będzie można zobaczyć w dn. 5-6 września w Warszawie. Producent marki DOG CHOW® jest głównym sponsorem zawodów.
Kampania na antenie TVN obejmuje także ośmiosekundowe billboardy sponsorskie, które będą towarzyszyć wydaniom Dzień Dobry Wakacje oraz Dzień Dobry Weekend w sierpniu i wrześniu. Strategię projektu opracowały wspólnie MEC i BrandLab. Ponadto za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Działania PR realizuje firma BrandLab.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing