„Nie oceniaj. Zamiast tego dopytaj: A kiedy zacząłeś tak myśleć?”, „Kiedy dziadek zacznie orędzie przy stole, powiedz: To ciekawe! A może posłuchamy, co powiedzą inni?” – to rady, które dzięki partnerstwu z Fundacją PZU, PKP Intercity i PKP S.A. zobaczą w całej Polsce pasażerowie, którzy jadą koleją na Święta Bożego Narodzenia.
W spocie – wzorowanym na kultowej już „scenie z karteczkami” z filmu „To właśnie miłość” („Love Actually”), chętnie oglądanego w polskich domach w trakcie Świąt – Michał Żebrowski przychodzi z pomocą zmęczonej rodzinnymi sporami dziewczynie. Padło już pytanie „Kiedy dzieci?” albo „Lewy się skończył?” – pyta lekko humorystycznie, ale przywołując uczucie „trudnych” rozmów przy niejednym polskim stole. A następnie zachęca do zapoznania się z prostymi radami ze strony www.spokojneswieta.pl
Zobacz również
– Święta to czas, kiedy mierzymy się z różnicami poglądów w naszych rodzinach. Większość z nas po prostu unika spornych kwestii, gdy rozmawia z rodziną. Ale one często i tak lądują na wigilijnym stole – a jak nie wiemy, jak zareagować i odczuwamy silne emocje, to dochodzi do kłótni. Ta akcja to nasza podpowiedź przed Wigilią: co robić w konkretnych sytuacjach sporu i jak się przygotować na rozmowy w rodzinie, żeby nasze Święta były spokojne i w bliskości – mówi Wawrzyniec Smoczyński, prezes Fundacji Nowej Wspólnoty.
Konceptem kreatywnym kampanii, jej produkcją oraz komunikacją zajęła się grupa kreatywna NOWY®ŁAD. Producentem kreatywnym jest Marzena Szkolak.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Spot promocyjny wyreżyserował Dominik Radecki, wzięła w nim udział również aktorka Malwina Dubowska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing