Kampania „Białe kłamstwa” Fundacji Viva! powstała w celu „sprostowania mocno sfałszowanego obrazu krów mlecznych, jaki kreują producenci i który wpaja się nam od najmłodszych lat”. Organizacja tym samym zwraca uwagę na sposób traktowania tych zwierząt i chce zachęcić społeczeństwo do zaprzestania picia krowiego mleka i wybierania alternatyw, takich jak napoje migdałowe, owsiane itp.
W ramach tegorocznej edycji kampanii na nośnikach outdoorowych w warszawskiej przestrzeni miejskiej pojawiły się plakaty ze zdjęciami krów mlecznych, okraszone mocnymi hasłami.
Zobacz również
zdjęcie: facebook.com/bialeklamstwa
PS
W niedzielę 18 sierpnia br. oczom turystów zmierzających do Morskiego Oka w pewnym momencie na trasie ukazał się nietypowy zaprzęg z rzeźbą umierającego konia – był to element akcji Fundacji Viva!, która miała na celu zwrócenie uwagi na cierpienie zwierząt.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing