Za kreację oraz realizację kampanii odpowiada dom mediowy Mediaverse z Wrocławia.
W październiku ruszyły kampanie promocyjne obejmujące11inwestycji deweloperskich LC CORP na terenie Wrocławia, Krakowa i Warszawyrealizowanychw centrach miast. Oprócz projektów budowlanych objętych programem „Mieszkania dla Młodych” w ofercie sprzedażowej pojawiło się również kilka nowych inwestycji. Mediaverse odpowiada za kreację i realizację kampanii, planowanie i zakup mediów, a także za optymalizację i monitoring jej wyników, z wykorzystaniem zewnętrznego adserwera oraz Google Analytics. Dzięki jednolitej metodologii pomiaru i w jednym miejscu narzędzia te umożliwią całościową kontrolę przebiegu kampanii. Dodatkowo dla warszawskich inwestycji została opracowana strategia marketingu w wyszukiwarce Google, obejmująca optymalizację działań reklamowych w AdWords.
Zobacz również
Wyróżnikiem strategii opracowanej dla LC CORP jest wykorzystanie szeregu najbardziej dopasowanych kanałów komunikacji, jak: portale nieruchomościowe, mailingi efektywnościowe, retargeting, czy Facebook. Na potrzeby kampanii został stworzony autorski profil behawioralny zachowań internauty, monitorujący Użytkowników stricte zainteresowanych mieszkaniami na rynku pierwotnym w konkretnych lokalizacjach, co pozwoli osiągnąć większąskuteczność działań reklamowych.W tym celu zaplanowano również zakup powierzchni reklamowych na giełdach RTB, rozliczanych w efektywnościowym modelu CPC, co pozwoli systematycznie podnosić performance’owe wskaźniki kampanii.
Inwestycje LC CORP obejmujące jesienne kampanie reklamowe dewelopera to: Osiedle Stabłowicka 77, Osiedle Dolina Piastów, Osiedle Graniczna oraz Osiedle Maestro na terenie Wrocławia, Osiedle Słoneczne Miasteczko i Osiedle Grzegórzeckaw Krakowie.Natomiast w Warszawie: Osiedle Powstańców 33, Osiedle Poborzańska, Osiedle Przy Promenadzie, Osiedle na Woli oraz Osiedle Mała Praga.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing