Do it yourself
Katalog jesień- zima 2014 to 160 stron inspiracji i praktycznych pomysłów ujętych w całkowicie odmiennej, nowoczesnej i niezwykle barwnej szacie graficznej. Bogaty i różnorodny asortyment został podzielony na trzy sekcje tematyczne: dekorowanie, urządzanie i majsterkowanie. W każdej znajdziemy produkty, które ułatwią codzienne życie i pozwolą nam własnoręcznie zaaranżować przestrzeń naszego mieszkania oraz ogrodu. Do salonu lub sypialni fototapety urzekające feerią barw i mnogością motywów, delikatne jak skrzydła motyla firany w szerokiej gamie kolorystycznej oraz ozdobne narzuty i koce polarowe, do których z łatwością dobierzemy pasujące kompozycyjnie poduszki. Do łazienki i kuchni płytki ścienne z motywem lawendy czy dekory z subtelnymi rombami. Do rozświetlenia przestrzeni silikonowe lampy, którym możemy nadać różnorodny kształt, wydobywające piękno wybranych elementów taśmy LED-owe oraz całe królestwo żyrandoli, kinkietów oraz plafonów. To tylko niektóre z niezwykłych propozycji zaprezentowanych w katalogu, dzięki którym z łatwością podkreślimy nasz styl i nadamy każdemu wnętrzu niepowtarzalny, osobisty charakter.
Całość uzupełniają cenne porady ekspertów (architekta wnętrz, projektanta ogrodów i eksperta budowlanego) szerzej doradzających w sprawach remontowo – budowlanych na stronie.
Zobacz również
Promocja katalogu
25.09 br. równolegle z ukazaniem się najnowszego katalogu Praktikera jesień –zima 2014, ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa mająca na celu jego promocję.
W ramach działań ATL przewidziana jest emisja 15 – sekundowego spotu reklamowego, w którym lektor zachęca „Rzućmy nieco światła na szeroki wybór produktów oświetleniowych. Albo takie, które ubarwią przestrzeń” i przekonuje „Całe pokłady praktycznych rozwiązań znajdziesz w nowym katalogu Praktikera”. Spot emitowany będzie w najważniejszych kanałach telewizyjnych: TVP, TVN i Polsat oraz szerokim portfolio stacji tematycznych.
Obok spotu promocja obejmuje również reklamę w prasie wnętrzarskiej oraz materiały POS – plakaty w marketach oraz umiejscowione lokalnie, wielkoformatowe bilbordy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kreację kampanii przygotowała Agencja H Warsaw. Reżyserem spotu jest Damian Pietrasik. Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Maxus. Za komunikację PR odpowiedzialna jest Agencja Kuźnia PR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Po stronie firmy Praktiker za realizację kampanii odpowiedzialni są: Joanna Pietras, Aneta Gacoń, Edyta Rudnik, Katarzyna Skąpska i Karolina Więckowska.
Katalog jest dostępny od 25.09 w marketach Praktiker i na stronie.