Od kilku dni na ulicach wybranych miast uwagę kierowców i przechodniów przyciągają oryginalne osiemnastometrowe tablice z wirującą kostką toaletową marki Domestos. Są one częścią kampanii wprowadzającej na rynek innowacyjny produkt marki.
Ruchome tablice ulokowane są w sześciu głównych aglomeracjach, natomiast towarzyszące im tradycyjne nośniki typu premium, obejmują osiem miast.
Zobacz również
– Za pomocą niestandardowych nośników chcieliśmy nie tylko przyciągnąć uwagę naszych konsumentów, ale też pokazać im realne działanie nowej kostki. Pierwsze reakcje rynku upewniają nas, że pomysł nietypowej kampanii okazał się strzałem w dziesiątkę – mówi Marta Ostrowska, Brand Manager marki Domestos.
Kampania wirujących kostek Domestos potrwa do końca października. Zrealizowała ją Grupa Ströer, a media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing