Dominika Kawczyńska z Grupa iCEA – spółką należącą do Digital Now! Holding – związana jest od marca ubiegłego roku. Pracę rozpoczynała na stanowisku content marketing specialist, na którym odpowiadała za realizację strategii marketingowej i wysokiej jakości treści, zgodnych z wymaganiami SEO m.in. na firmowych stronach, blogach i w mediach społecznościowych.
Ma na koncie wiele zrealizowanych inicjatyw dla spółek Digital Now! Holding. Przy projekcie „Digital Now! Magazine” jest od początku istnienia czasopisma. Brała udział w tworzeniu koncepcji i strategii tego tytułu. Jej wiedza na temat budowania brandów i realizacji strategii komunikacji stanowi dla redakcji magazynu ogromne wsparcie.
Zobacz również
„Digital Now! Magazine” kryje w sobie spore możliwości. Cieszę się, że będę mogła realizować swoją autorską wizję magazynu, która – wykorzystując ogromny potencjał tego medium – pozwoli nieustanie go rozwijać i w nieodległej perspektywie utrwalić miejsce czasopisma w czołówce magazynów z branży e-commerce – mówi Dominika Kawczyńska, redaktor naczelna „Digital Now! Magazine!”.
„Digital Now! Magazine” to przewodnik po świecie digital marketingu skierowany do marketerów, przedsiębiorców oraz całej branży e-commerce. Na jego łamach praktycy oraz eksperci, którzy zajmują się marketingiem na co dzień, dzielą się praktycznymi wskazówkami, jak efektywne prowadzić działania w kanałach online. Dotychczas ukazało się już sześć numerów „Digital Now! Magazine”, w tym jedno wydanie anglojęzyczne z premierą we wrześniu b.r.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach