Dominika Matyszewska pracuje w Labconie od 2019 roku. Wcześniej odpowiadała za planowanie wszystkich działań prowadzonych dla marki adidas w mediach społecznościowych (kategorie: Originals, Football, Women, Running) oraz współtworzyła działania w ramach launchu marki Under Armour na polskim rynku. Przed Labconem doświadczenie zdobywała w takich agencjach jak Tailor Made PR oraz Cut the Mustard. W nowej roli będzie odpowiedzialna za opracowywanie strategii digitalowych, analizy trendów oraz pomoc w dostosowywaniu pomysłów kreatywnych do specyfiki wszystkich kanałów komunikacji online.
Rozwój zespołu strategicznego to odpowiedź na obietnicę Labconu – budowania zintegrowanych, cross-kompetencyjnych doświadczeń komunikacyjnych marek.
Zobacz również
Jeszcze nigdy w obszarze komunikacji marki nie miały tak wielu możliwości, jak teraz. Dobra strategia to gwarancja wyboru właściwych rozwiązań i jedyna szansa na zbudowanie wyrazistych i efektywnych działań w coraz bardziej wymagającym środowisku. Rozbudowa działu strategii pozwoli nam znaleźć przestrzeń na realizację niestandardowych formatów, które angażują odbiorców i zacieśniają więź na linii marka – konsument –mówi Marta Łysiak, managing director w Labcon.
Zespół strategiczny to część Działu strategii i mediów społecznościowych Labcon, który liczy obecnie 7 osób. Na jego czele stoi Adam Kręgielewski. Zespół blisko współpracuje z działem strategii Group One Media, którym kieruje Rafał Wachnik.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce