Domino’s Pizza promuje serial „Stranger Things”. Powstała aplikacja do zamawiania pizzy… siłą umysłu

Domino’s Pizza promuje serial „Stranger Things”. Powstała aplikacja do zamawiania pizzy… siłą umysłu
Z okazji zbliżającej się premiery czwartej części „Stranger Things” Domino’s Pizza i Netflix uruchamiają aplikację „Mind-Ordering”. W ramach kampanii powstał także spot promocyjny wzorowany popularnym serialem.
O autorze
1 min czytania 2022-05-18

Finałowy sezon „Stranger Things” zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji Netflix podejmuje współprace z popularnymi markami w celu kreatywnego promowania swojego serialu. Niedawno Doritos opublikował zwiastun nadchodzącego wirtualnego koncertu „Upside Down” w klimacie lat osiemdziesiątych. Tym razem gigant streamingowy postawił na współpracę z marką Domino’s Pizza.

W ramach kampanii promującej serial, marki zaprezentowały spot osadzony w świecie bohaterów z Hawkins. W filmie widzimy Gatena Materazzo jako Dustina oraz Caleba McLaughlina w roli Lucasa. Podczas wizyty w jednym z lokali Domino’s Pizza, chłopcy rozmawiają o nadprzyrodzonych zjawiskach i pewnym abstrakcyjnym pomyśle – zamawianiu pizzy siłą woli. Tymczasem w tajnym Hawkins National Laboratory naukowcy odkryli, iż możliwe jest składanie zamówienia na odległość dzięki tajemniczym zdolnościom telekinetycznym.

Krótki film kończy się znanym z serialu motywem muzycznym, a na ekranie wyświetla się logo „Mind Ordering” – nowej aplikacji do zamawiania pizzy „siłą umysłu”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Domino’s Pizza zachęca do pobrania aplikacji, za pomocą której użytkownicy „przenoszą się” do roku 1986 i wcielają się w rolę obiektu testowego w tajnym laboratorium w Hawkins.

Aby przyjąć zamówienie, aplikacja wykorzystuje funkcje rozpoznawania twarzy i śledzenia wzroku użytkownika. Realizacja zamówienia jest możliwa dzięki wykonywaniu określonych ruchów głowy i gałek ocznych oraz stosowania odpowiedniej mimiki. Chociaż technologia rozpoznawania twarzy spotyka się z krytyką, Domino’s Pizza zapewnia, że narzędzia, z których korzysta, nie przechowują żadnych danych twarzy, które mogłyby posłużyć do osobistej identyfikacji osób.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Mind Ordering” to nie tylko platforma do nowoczesnego zamawiania pizzy. Aplikacja zapewnia fanom serialu rozrywkę i różne doświadczenia inspirowane tematyką „Stranger Things”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Domino’s Pizza w ramach kampanii wypuszcza także limitowaną edycję pudełek na pizzę w stylu lat 80.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Domino’s Pizza (@dominos)