Domiporta.pl. Do szukania mieszkania – Lowe Warsaw dla Domiporta.pl

Agencja Lowe Warsaw przygotowała nową kampanię dla serwisu nieruchomości Domiporta.pl. Kampania „Domiporta.pl. Do szukania mieszkania” ma za zadanie zbudowanie większej wyróżnialności marki na tle konkurencji i osadzenie jej w konkretnym kontekście szukania mieszkania.
O autorze
0 min czytania 2014-04-03

Stąd seria kilku zabawnych historii rysunkowych pokazujących różne powody dla których ludzie chcą zmienić mieszkanie. Oryginalne ilustracje użyte w kampanii są autorstwa Przemysława Truścińskiego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania zawiera: spot 15” sekundowy „Sąsiedzi” , który będzie emitowany w telewizji, kinie i Internecie oraz kreacje „Wyrosłeś z mieszkania” i „Tramwaj”, które będą użyte na outdoorze, w prasie i w kampanii internetowej.

Jest to już druga kampania agencji Lowe Warsaw dla tego klienta, pierwsza odbyła się w 2008 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się