Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

DOMXS klientem All Hands Agency

Agencja marketingowa All Hands wspiera komunikacyjnie markę DOMXS, produkującą całoroczne, w pełni wystarczalne domy jednorodzinne.
O autorze
0 min czytania 2021-04-08

W ramach kontraktu agencja będzie prowadziła na rzecz klienta działania z zakresu public relations oraz przygotuje i wdroży strategię dotyczącą marketingu treści. Agencja będzie również zarządzała budżetem reklamowym na działania w internecie.

All Hands jest pierwszą agencją pracującą z DOMXS na zasadzie stałej obsługi. Współpraca rozpoczęła się 1 kwietnia. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Za obsługę klienta po stronie agencji odpowiada czteroosobowy zespół pod nadzorem Pawła Sławskiego, CEO All Hands. Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji.