Kampania reklamowa połączona jest także ze świąteczną akcją rozdawania pluszowych reniferów dla kupujących ubezpieczenie AC w grudniu. Część reklam będzie przypominała o tym, że w tym roku PZU i jego pracownicy wspierają projekt SZLACHETNA PACZKA, dzięki któremu najbardziej potrzebujące rodziny w całej Polsce otrzymają pomoc.
Zobacz również
Internautów czeka też nie lada gratka. Wraz z kampanią świąteczną PZU uruchomi akcję spełniania życzeń. – Zapraszamy wszystkich, aby wpisywali gdziekolwiek w internecie (na stronach publicznie dostępnych) swoje świąteczne marzenia z dopiskiem #dorenifera. Nasz renifer znajdzie to zgłoszenie i na nie odpowie. Najciekawsze, najbardziej oryginalne i pomysłowe zostaną przez nas docenione i nagrodzone. Zabawa trwa do 26 grudnia – mówi Magda Szczukiewicz z Biura Marketingu PZU.
Życzenia można będzie również wpisywać na stronie dorenifera.pl, gdzie oprócz listy zwycięzców będą wyświetlane życzenia internautów. Codziennie jeden szczęśliwiec, który ujmie Renifera PZU swoim kreatywnym marzeniem świątecznym, otrzyma nagrodę – spełnienie życzenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania reklamowa realizowana będzie w TV (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, kanały tematyczne), prasie (Newsweek, Wprost, Polityka, W Sieci, Do Rzeczy, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Ubezpieczeniowa, Dealer), kinie (Cinema City), internecie (onet.pl, interia.pl, wykop.pl, allegro.pl, youtube.pl, facebook.pl).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Spot TV stworzył PZL, media zakupił Starlink. Za działania w internecie (idea, spot online z reniferem, strona www, monitoring, realizacja życzeń) odpowiedzialna jest agencja VML Poland.
Strona błędu dorenifera.pl (więcej przykładów stron 404):