fot. Leszek Molski
„Wszystkiego słodkiego!” to autorski projekt Domu Kreatywnego Contentu BrandTime, który od dziś startuje na antenie TVN. Program ma na celu zachęcanie widzów do wspólnego pieczenia, inspirowanie i pobudzanie apetytu. Format poprowadzą Dorota Szelągowska i Mateusz Gessler.
Zobacz również
W każdym odcinku widzowie zobaczą, jak szybko i w prosty sposób można przygotować słodkości za pomocą różnych produktów. Przy okazji będziemy też edukować. A to wszystko w doborowym towarzystwie gwiazd telewizji, tj. Doroty Szelągowskiej, jak się okazuje mistrzyni nie tylko remontów, ale też wypieków oraz wybitnego kucharza i restauratora Mateusza Gesslera. Program, który jest autorskim pomysłem BrandTime, zrealizowanym przy współpracy z TVN, to pewny hit wiosennej ramówki – powiedział Jarosław Czujak, dyrektor zarządzający w BrandTime.
Słodki dream team
Dorota i Mateusz stworzyli na planie wyjątkowo zgrany duet, który w każdym z 40 odcinków fantastycznie się ze sobą bawi. W sposób bardzo przyjazny podają widzom łatwe, ale i bardziej wyszukane przepisy oraz pokazują w jaki sposób można sprawiać bliskim spontaniczne, słodkie przyjemności. Podpowiadają też jak zaplanować słodkie przygotowania do Świąt Wielkanocnych.
Mistrzyni spektakularnych remontów – Dorota Szelągowska, która jak się okazuje również w kuchni potrafi nieźle namieszać – powiedziała:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
To jest fantastyczna przygoda. Ja rzeczywiście kocham gotować i piec, ale nie sądziłam, że stanę znowu za wyspą kuchenną. Znowu, bo już kiedyś prowadziłam programy kulinarnie. Natomiast faktem jest, że brudzę się tak samo na planie remontu, jak w kuchni.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Mateusz Gessler dodaje:
Przepisy, które zostały opracowane są genialne i łatwe do przygotowania. No i atmosfera będzie na pewno bardzo, bardzo słodka. To jest program, który ma pokazać i inspirować ludzi do gotowania fajnie, razem, ale przede wszystkim na słodko.
Wiosenna ramówka TVN z codzienną porcją słodkości
Projekt „Wszystkiego słodkiego” składa się z wielu pozycji programowych, które emitowane będą w TVN, TVN 7, TVN Style, Food Network (Grupa Discovery TVN), przez 8 tygodni , będących jednocześnie oddzielnymi tygodniami tematycznymi. W skład każdego tygodnia wchodzi 5 odcinków o długości 5 min. każdy. Łącznie jest to 40 odcinków, emitowanych codziennie, od poniedziałku do piątku, od 21 marca, o godz. 17.15.
Ponadto planowanych jest 5 różnych mini audycji „Wszystkiego Słodkiego Extra”, emitowanych w TVN, TVN7, Food Network i TVN Style, a także 23-minutowe odcinki, podsumowujące każdy tydzień tematyczny w TVN Style.
Za koncept kreatywny, dobór prowadzących oraz nadzór nad realizacją odpowiada BrandTime. Za produkcję odpowiedzialna jest Grupa Discovery TVN.